خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

خبرنگاران نقش گردان‌های صف اول را در جنگ غزه دارند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز جنگ بی‌رحمانه‌ای در غزه اتفاق افتاده است و خبرنگاران نقشی را که گردان‌ها در صف اول می‌آفریدند، ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۷۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اصحاب رسانه استان همدان ضمن تبریک به جامعه خبرنگاران داخل و خارج که این اتفاق مهم را منعکس می‌کنند با بیان اینکه ۲۱ دی ماه سالگرد عملیات کربلای۵ است و استان همدان در این عملیات بسیار عالی درخشید و همدان ۱۱۰ شهید در عملیات کربلای ۴ و  ۵ تقدیم کرده است، اظهار کرد: امروز مظلومیت مردم غزه را خبرنگاران تقدیم و منعکس می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس بالغ بر ۳۵۰ شهید داشتیم، و زمانی در دفاع مقدس گردان‌های پیاده و غواصی و پشتیبانی کننده با دشمن می‌جنگیدند، افزود: امروز نیز جنگ بی‌رحمانه‌ای در غزه اتفاق افتاده است و خبرنگاران نقشی را که گردان‌ها در صف اول می‌آفریدند، ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شاید سال‌ها باید برنامه‌های مختلفی ساخته می‌شد تا ماهیت آمریکا شناخته شود اما امروز این امر توسط شما خبرنگاران منعکس می‌شود و آن نقش اساسی و اثرگذار را در جهان مشاهده می‌کنیم؛ حرکت مردم و آن نقش بزرگ خبرنگاران که ماهیت استبکار جهانی را روشن می‌کنند و آنهایی که سال گذشته شعار «زن زندگی آزادی« را سر دادند و امروز در دفاع از مردم مظلوم غزه کاری انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: امروز باید از همه خبرنگارانی که با آن سختی و آن حجم آتش در فلسطین رسالت خود را انجام می‌دهند، تقدیر کرد.

*حضور ۸۵ درصد از اعضای خانه مطبوعات استان همدان در انتخابات این خانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: امروز آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و از برترین‌های این حوزه تجلیل به عمل می‌آید.

مسعود ویژه گفت: انتخابات خانه مطبوعات در برخی استان‌ها با چالش روبرو بود و در برخی استان‌ها برگزار شد و ما افتخار می‌کنیم در استانی فعالیت می‌کنیم که حدود ۸۵ درصد از اعضای خانه مطبوعات در این رویداد شرکت کردند و این نشان دهنده وجود همدلی بین اهالی رسانه استان است.

وی با اشاره به اینکه ما کم کم به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم، ابراز کرد: حدود ۹۰ روز پیش عملیات «طوفان الاقصی» رقم خورد که نابودی رژیم صهیونیستی انجام شود اما دشمن ما زخم خورده و درصدد ضربه زدن به نظام است و یکی از نقشه‌های دشمن انتخابات است که مردم ثابت می‌کنند امسال‌پرشورتر پای صندوق‌ها حضور می‌یابند تا شکست دیگری برای دشمن حاصل شود.

در پایان این مراسم از نفرات برتر در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در بخش سرمقاله و یادداشت سميرا گمار رتبه اول، مهناز روزبهانی رتبه دوم و محمد سهرابی رتبه سوم، در بخش عکس طیبه یوسفی مظاهر رتبه اول و علی تکللو رتبه دوم، در بخش تیتر پرستو الماسی رتبه اول، محمد گل محمدی رتبه دوم و هاجر سهرابی رتبه سوم، در بخش گزارش تحلیلی نیز فرنوش رئیسی رتبه اول، سولماز عنایتی رتبه دوم و زهرا قاسمی نیما رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار