خبرهای داغ:
قوامی مشفق خبر داد

ارسال ۱۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از ارسال یک هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: براساس تصمیم هیات انتخاب اولیه، در مجموع ۶۳۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۱۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی‌مشفق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از دی ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا دی ماه سال ۱۴۰۲ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیات انتخاب اولیه، در مجموع ۶۳۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: علاقمندان آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کرده‌اند.

وی به تشریح محور‌های این جشنواره پرداخت و گفت: محور‌های نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم - رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بود.

قوامی مشفق با تأکید بر اینکه تیم داوری نهمین جشنواره ابوذر به صورت متمرکز در دبیرخانه کشوری مستقر هستند، خاطرنشان کرد: از جمله شاخص‌هایی که باعث شد هیات انتخاب برخی از آثار را رد کند، می‌توان این بود که اثری در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثری که در رسانه‌های فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، اثری که با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد، اثری که به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع و کپی شده از دیگر آثار باشد و اثری که مشخصات درج شده آن در سایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه و همچنین یادبود شهدای خبرنگار غزه با حضور و سخنرانی دکتر صفار هرندی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) و مسئولان استانی در ۲۱ دی ماه خبر داد و گفت: هر ساله از بین اهالی رسانه استان، نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره حضور دارند که امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری حضور پر رنگی داشته باشند و مجدد این افتخار نصیب اهالی رسانه استان همدان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار