خبرهای داغ:

امام جمعه دزفول: یمن آماده در هم پیچیدن هیمنه آمریکا، اسراییل و انگلیس است

امام جمعه دزفول با اشاره به حمله بامداد امروز دشمن به یمن گفت: یمن، غزه نیست بلکه آماده یک جنگ بزرگ و در هم پیچیدن هیمنه آمریکا، اسراییل و انگلیس با یکدیگر است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۹۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

حجت الاسلام مسعود بهرام پور خطیب جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر گفت: طوفان الاقصی به مراحل نهایی خود می‌رسد و گزینه‌هایی نظیر آزادی اسرا و اتمام جنگ مطرح است که در نهایت اسراییل و آمریکا مجبور به پذیرش شروط فلسطینی‌ها هستند.

او با بیان اینکه دشمن از این موضوع هراس دارد که دامنه جنگ از منطقه فراتر برود، ادامه داد: یمن پا روی خرخره دشمنان گذاشته و وضعیت اقتصادی آن‌ها را به مرجله بحران رسانده است لذا می‌خواهند جنگ یمن را شروع کنند.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: این قضیه به فضل الهی به شکست حتمی آمریکا و انگلیس منجر خواهد شد البته می‌دانند جنگ با یمن اگر بلند مدت باشد خودشان نابود می‌شوند.

حجت الاسلام بهرام پور با محکومیت حمله آمریکا و انگلیس به یمن در حمایت از اسراییل گفت: توصیه می‌کنیم دشمن پیش از پشیمان شدن و در گرداب فرو روفتن و از دست دادن سربازان و امکانات خود از این موضوع عقب نشینی کند.

او افزود: اگر جنگ بزرگتری رخ دهد‌تر و خشک با هم می‌سوزند لذا امیدواریم طرف مقابل از ایجاد فساد در منطقه کوتاه بیاید و عقب نشینی کند.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: آمدن آمریکا و انگلیس مقابل خط مقاومت اتفاقاتی سخت و پشیمان کننده را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

نیروی هوایی ارتش آمریکا بامداد امروز به ۱۶ مقر نیرو‌های ارتش ملی یمن از جمله مراکز فرماندهی، انبار تسلیحات، مراکز پرتاپ موشک، مراکز تولید سلاح و سیستم‌های راداری حمله کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها