خبرهای داغ:

محرابیان: طرح جامع آبرسانی دزفول با سرعت تکمیل می‌شود

وزیر نیرو گفت: آبگیر و تصفیه خانه دزفول به عنوان ۲ گام اجرای طرح جامع و بزرگ آبرسانی این شهرستان به طور همزمان از امروز آغاز و این طرح مهم و زیرساختی با سرعت تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۹۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات احداث آبگیر طرح بزرگ آبرسانی دزفول افزود: احداث آبگیر طرح جامع آبرسانی دزفول به تنهایی مشکلی را در این شهرستان حل نمی‌کند به همین دلیل عملیات اجرایی تصفیه خانه دزفول همزمان با آبگیر از امروز اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: طرح آبرسانی به شهرستان دزفول یکی از طرح‌های مهم و ارزشمند است که موجب برخورداری مردم این شهرستان از آب زلال دز می‌شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه آب شهر‌های مختلف خوزستان در قالب طرح آبرسانی غدیر از رودخانه دز تامین شده است، گفت: این طرح بار دیگر ایثارگری مردم دزفول را نشان می‌دهد به همین دلیل مسوولیت دستگاه‌های اجرایی در تکمیل طرح آب رسانی دزفول در کوتاهترین زمان برای ادای دین به مردم مقاوم این شهر سنگین است.

او ادامه داد: آبگیر طرح جامع دزفول جزو طرح‌های فنی صنعت آب و برق است که امکان برداشت آب با کیفیت و زلال از رودخانه دز در همه روز‌ها از جمله زمان بارش باران و گل‌آلود شدن رودخانه را فراهم می‌کند.

محرابیان تصریح کرد: تصفیه خانه شادگان در زمان بسیار کوتاه به مدار بهره برداری آزمایشی رسیده است و به زودی مراسم افتتاح آن انجام می‌شود؛ انتظار می‌رود تصفیه خانه دزفول نیز با همین سرعت اجرایی شود.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل سابق آبفای خوزستان گفت: وی از مدیران جهادی خوزستان است که طرح‌های عظیم آبرسانی به همت این مدیر در این استان اجرایی شده است.

او افزود: تجارب و خدمات کرمی نژاد که به افتخار بازنشستگی نائل آمده به عنوان مشاور خوب و ارزشمند در صنعت آب و فاضلاب استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها