معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات موشکی سپاه به مقرهای مهم جاسوسی رژیم اسرائیل در اربیل عراق و ادلب سوریه‌، ضربه‌ای محکم و کاری از سوی ایران مقتدر بر پیکره این رژیم کودک‌کش و بیانگر گوشه‌ای از اقتدار کشور ما است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۵۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار "سعید فرجیان زاده" روز سه‌شنبه در نشست بصیرتی با جمعی از مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان ایلام، اظهار کرد: تمام موشک‌های شلیک شده سپاه به هدف‌های از پیش تعیین شده اصابت کرد و این یک هشدار و پیام جدی از سوی ایران به دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم بود.

وی افزود: جبهه مقاومت از هر نظر، رژیم اسرائیل و آمریکا را در دنیا خوار و مفتضح کرده‌اند و امروز جبهه مقاومت متحد و یکپارچه در برابر اسرائیل، آمریکا و متحدانش ایستاده و در حال مبارزه با جبهه استکبار است.

 

سردار فرجیان زاده یادآور شد: سردار سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت عمق راهبردی دفاعی در منطقه برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام ایجاد کرد و اکنون دشمن تاب مبارزه در برابر رزمندگان محور مقاومت را ندارد.

وی اضافه کرد: اسرائیل که در برابر رزمندگان حماس به زانو درآمده، به کشتار زنان، کودکان و غیرنظامیان غزه رو آورده است در حالیکه این کشتارهای بی‌رحمانه جز شکست و سرافکندگی برای این رژیم، چیزی به دنبال نداشته است.

سردار فرجیان زاده تاکید کرد: مظلومیت مردم فلسطین در پی حملات وحشیانه اسرائیل به باریکه غزه با وجود امپراطوری رسانه‌ای و تبلیغاتی غرب ثابت شد و به گوش جهان رسید و مردم کشورهای مختلف در اقصی نقاط دنیا به حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها ریختند و خواستار پایان یافتن نسل کشی ها در این منطقه شده‌اند.

 

وی با اشاره به موضوع مهم مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه سال جاری، نیز گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو بسیار با اهمیت است چرا که هدف تبلیغاتی دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات با سیاه‌نمایی مشکلات موجود جامعه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم ایران با بصیرت و آگاه به مسائل و واقعیت ها هستند و همواره با حضور پرشور و حماسی خود در بزنگاه‌های حساس توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخابات به مثابه دفاع از حریم و امنیت کشور است و مشارکت بالای مردم در انتخابات حلال بسیاری از مشکلات و منشا تحول در جامعه خواهد بود.

سردار فرجیان زاده یادآور شد: هدف رسانه‌های معاند دلسرد کردن مردم از انتخابات است در حالی که رسانه‌های متعهد، فعالان فرهنگی و اجتماعی و مسئولان نهادها و ادارات اقشار مختلف مردم را برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای تشیوق و ترغیب کنند.

ارسال نظرات