بامداد ۲۶دیماه۱۴۰۲یوم الله دیگری در تاریخ این مرز بوم باقی ماند،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر فرماندهی تروریست های داعش وموساد را موشک باران کرد
کد خبر: ۹۵۷۰۹۷۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، بامداد ۲۶دیماه۱۴۰۲یوم الله دیگری در تاریخ این مرز بوم باقی ماند،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقر فرماندهی تروریست های داعش وموساد را موشک باران کرد در اطلاعیه هایی که از سوی سپاه صادر شد به خوبی هدف عملیات مشخص شده انتقام خون شهدای مظلوم کرمان و راسک،این تازه شروع ماجرااست در انتهای پیام تعبیر راهبردی انتقام تاآخرین قطره خون آمده،بارها از قول امام خامنه ای واز قول فرماندهان سپاه آمده بود بزنید می خورید،دوران بزن دررو تمام شد،انتقام سخت،این نشان از صادق الوعد بودن سپاه ورزمندگان اسلام است،

اما این عملیات از چند منظر مورد اهمیت است

 

این عملیات دقیق که در بامداد۲۶دیماه صورت گرفت نشان داد که جمهوری اسلامی درقبال جنایات سردمداران رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

عملیات ترکیبی بااستفاده از ۲۴موشک نقطه زن به مقرتروریست ها واهداف راهبردی مشخص ومنهدم کردن مهمترین مقرهای مهم فرماندهی وکنترل تروریست های کودک کش صورت پذیرفت.

عملیات با رمز یاامام هادی علیه السلام که در روز۲۶دیماه صورت گرفت برگ زرین دیگری در قدرت موشکی هوافضای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در راستای صادق الوعدی رزمندگان اسلام درپاسخ به عملیات های ناجوانمردانه تکفیریها درخاک ایران و جبهه مقاومت بود. این عملیات برای اولین بار درتاریخ موشکی ایران بابرد۱۳۰۰کیلومتر واز ۳منطقه باشلیک های دقیق صورت گرفت.

عملیات در دو کشورعراق(اربیل)وادلب(سوریه)کار بسیار مهمی باپشوانه اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه که باهم افزایی اشراف واقدام قلب سیاه مقرهای تروریست ها رادرهم کوبید.

این عملیات که یک عملیات ترکیبی ازجنس اشراف اطلاعاتی،عملیات پهپادی،وموشکی صورت پذیرفت،سامانه های مستقر در مقرهای تکفیریها در ادلب واربیل نتوانستند عملیات رهگیری موفقی حتی درقبال یک موشک خیبر شکن داشته باشند.

در این عملیات، پیشرو مجید آقا دیزایی نیز به هلاکت رسید. گفته‌شده او از ثروتمندان و تاجران مرتبط با موساد و شریک تجاری رژیم صهیونیستی بوده که مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را بر عهده داشته است. همچنین گفته‌شده دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون بود. این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود؛ همچنین عامل اصلی تأمین مالی و انرژی موساد نیز بوده است.

دراین عملیات مقردو گروه تکفیری الترکستانی با تحریر شام درهم کوبیده شد.

 

محسن سنجری

ارسال نظرات