خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: امام جمعه باید مطالبات و مشکلات مردم را بیان و پیگیری کند و رهبر انقلاب نیز در این دیدار بر این مسئله تأکید داشتند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر موضوعی تأکید کردند آن توجه ائمه جمعه به مشکلات مردم بود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: امام جمعه باید مطالبات و مشکلات مردم را بیان و پیگیری کند و رهبر انقلاب نیز در این دیدار بر این مسئله تأکید داشتند.

وی با اشاره بیست و نهم دی‌ماه که روز غزه نام‌گذاری شده، خاطرنشان کرد: مسئله غزه به تنهایی مربوط به یک باریکه و کشور فلسطین نیست و بر اساس آنچه رهبر انقلاب فرمودند، مربوط به تمام جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا است.

محمودی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی در ۱۰۰ روز گذشته ۶۰ هزار فلسطینی را زخمی و ۳۰ هزار نفر را به شهادت رسانده که در بین آنها ۱۰ هزار کودک، هفت هزار زن و ۳۳۷ نفر کادر درمان بوده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه کادر درمان در هرجای دنیا باید امنیت داشته باشند، عنوان کرد: صهیونیست‌ها اصلاً بر هیچ قانون و قاعده‌ای در دنیا پای‌بند نیستند و حتی به کادر درمان هم رحم نمی‌کنند.

وی ادامه داد» سران آمریکا و اسرائیل در این ۱۰۰ روز که رزمندگان فلسطینی نبرد طوفان‌الاقصی را آغاز کرده‌اند، تا کنون ۲۰ بار با یکدیگر جلسه گذاشته‌اند و با این وجود اکنون باید غزه‌ای وجود نداشته باشد و این نوار کوچک باید از جغرافیای جهان حذف شده باشد، اما مقاومت و اعتقاد مردم فلسطین و غزه این قضیه را کاملاً برعکس کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها