خبرهای داغ:

توربوژنراتور شاهرود صنعتی ضد تحریم/موتور پرقدرت امید آفرینی

دامغان_ مدیر عامل شرکت توربوژنراتور شاهرود گفت: تحریم در ایران معنا ندارد، ما در این مجموعه صنعتی راه مقابله با تحریم‌ها را به دست آورده‌ایم،توربوژنراتور صنعتی ضد تحریم است. 
کد خبر: ۹۵۷۱۶۸۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین عامریون مدیر عامل شرکت توربوژنراتور شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با اصحاب رسانه و مطبوعات در اردوی راویان پیشرفت خبرنگاران استان سمنان اظهار کرد: این مجموعه صنعتی قدمتی بیش از ٣٠ دارد که اولین گام‌های احداث کارخانه در سال ١٣۶٩ توسط زنده یاد مهدی عامریان آغاز شد، بعد از وفات بنیان‌گذار این واحد صنعتی در سال ١٣٨٨ خانواده‌ هدایت سکان کارخانه را به دست گرفتند و امروز مدیران با انگیزه و جوان، کارخانه را در مسیر رشد و توسعه قرار داده‌اند. 

عامریون ارتباط این صنعت با تمام صنایع را یادآور شد و افزود: توربوژنراتور با تمام صنایع در ایران از جمله صنایع پتروشیمی، سیمان، خدمات ریلی، فولاد و... در ارتباط است، هر صنعتی در ایران که با موتور سروکار دارد نام توربوژنراتور برای آنها آشنا است.

 مدیر عامل شرکت توربوژنراتور گفت: در این مجموعه صنعتی ٢۵٠ نیرو در ١١ واحد به صورت مسقیم و تک شیفت مشغول به فعالیت هستند. 

وی با افتخار از اعتماد کارفرماها به توربوژنراتور سخن گفت و تصریح کرد: اکنون حجم کاری به گونه ای است که به اشباع رسیده‌، تعدادی از کارفرماها در نوبت انتظار می مانند تا سفارش آن ها را فقط این کارخانه انجام دهد، ما با این شعار و سیاست که «تمام کارگاه‌های ایران کارگاه تربوژنراتور است» بسیاری از سفارشات را با برون سپاری، تایید و نظارت واحد کنترل کارخانه انجام می دهیم. 

مدیر عامل توربوژنراتور در ادامه گفت‌وگو با اصحاب رسانه از ساخت ژنراتور اصلی لوکوموتیو برای نخستین بار در این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد: پیشتر این لوکوموتیو از کشورهای کره و آمریکا وارد کشور می شد، هم اکنون فرآیند ساخت این ژنراتور توسط مهندسان متعهد و مجرب ما به ثبت رسیده و در حال ارائه سفارشات خود هستیم. 

عامریون بر رقابت با برندهای جهانی و مطرح بودن محصول کارخانه تأکید کرد و گفت: با اطمینان و جرأت می گویم موتوری نیست که توربوژنراتور نتواند آن را بسازد، این مجموعه با برندسازی در حال رقابت با برندهای جهانی «ABB، ELIN و Weg» است.

مدیر عامل جوان توربوژنراتور در پاسخ به این سوال خبرنگاران که در مقابل تحریم ها چه کرده اید، گفت: تحریم در ایران هیچ معنایی ندارد و تأثیری بر فرایند تولید در این کارخانه نداشته است، ما راه مقابله با تحریم‌ها را یافته‌ایم، توربوژنراتور صنعتی ضد تحریم است. 

وی بیان کرد: با این نگرش که حمایت و تشویق نیروی کار تأثیر مثبتی در پیشرفت و توسعه کارخانه دارد، پاداش‌های ساعتی، حمایت‌های کوچکی در زمینه فرزندآوری، برنامه‌های تفریحی و... را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

گفت و گو با مهندسان جوان این کارخانه در اتاق جلسات ادامه یافت و عامریون بیان کرد: من و مهندسان این کارخانه دارای رزومه قوی هستیم، مسیر جذب در کشورهایی چون کانادا برای ما سهل الوصول است اما همه ما به خاطر عشق به نظام، کشور و رشد صنعت ایران با انگیزه کار را ادامه می دهیم، از مسئولان هم مطالبه داریم که توربوژنراتور را بیشتر ببینند و حمایت کنند.

عامریون با تأکید بر ارتباط قوی صنعت و رسانه افزود: رسانه می تواند یک موضوع را با کیفیت ارائه دهد و با مصورسازی درست و امید آفرینی از اتفاقات مهم یک کارخانه، موجب رشد و توسعه آن مجموعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار