قرارگاه جهاد تبیین ادارات، در قالب طرح شهید آرمان علی وردی‌به همت سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان در سالن اجتماعات ولایت استانداری زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان با حضورمعاون سیاسی استاندار،مدیر کل اجتماعی استانداری، جانشین سپاه سلمان، مسئول ستاد اقشار، فرماندهان و مدیران کل دستگاهای اجرایی، و حضور وبیناری فرمانداران شهرستانهای استان در سالن اجتماعات ولایت استانداری زاهدان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه سلمان استان خدمات رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار از قبیل رفع مشکلات آب‌رسانی و برق‌رسانی و همچنین واکسیناسیون دام و طیور را از عملکردهای مهم بسیج ادارات در سطح استان و شهرستان‌ها در قالب برنامه‌های جهاد تبیین برشمرد و گفت: مهم‌ترین اهداف دشمن کاهش سرمایه‌های نظام است.

وی گفت: ما در راستای فعال‌سازی قرارگاه‌های جهاد تبیین می‌توانیم با ارائه خدمات توسط مسئولان، امید آفرینی را در مردم محقق نموده و خدمات برجسته شده را به مردم نشان دهیم .

سرهنگ نکوئی افزود: متأسفانه در برخی از دستگاه‌ها مردم نارضایتی دارند. احصاء مسائل و رفع مشکلات، از وظایف مدیران است. برگزاری میزهای خدمت در روستاها و مناطق محروم باید پیامد محور باشد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها پس‌از اعزام به روستاها و دادن قول به مطالبات مردم، باید پاسخ‌گو باشند و میزهای خدمت باید منجر به نتیجه شود.

سردار آبسالان جانشین فرماندهی سپاه سلمان نیز در این جلسه گفت :همه ما در بحث ولایت مداری مدعی هستیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم. امروز جهاد نظامی نیست. به واسطه اهمیتی که در بحث روشنگری دارد، دشمن کاملاً به میدان آمده و میخواهد همه عملکرد نظام را وارونه نشان داده و سیاه‌نمایی کند.

وی با اشاره به این مطلب که ما وظیفه داریم در بحث جهاد تبیین همانطور که حضرت آقا هم فرمودند وارد کار شویم، افزود: امروز بهترین بحث جهاد تبیین، همین بحث خدمت به مردم است. این مسئولیت‌ها را مردم به دوش ما گذاشتند. در نظام اسلامی خدمت کردن یک امری است که ما باید آن را فرصت الهی تلقی کنیم.

سردار آبسالان با تاکید بر این نکته که خدمت اگر صادقانه باشد یک عبادت محسوب می‌شود، ادامه داد: در حوزه‌های مختلف، طرح‌ها و ایده‌های کارشناسی‌شده خوبی ارائه می‌شود منتهی باید تلاش کنیم در این زمینه خط خدمات خود را به مردم نشان داده و مردم را رضایت‌مند داشته باشیم. خدمت صادقانه به مردم وارائه گزارش واقعی به مردم خود جهاد تبیین است. مردم آگاهند و خدمات صادقانه مسئولین را به‌خوبی می‌بینند و حتماً پاسخ می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: در بحث انتخابات این مسئله مطرح است که خدمت بی‌منت به مردم ارائه شود، عملکردها به‌صورت صادقانه به مردم گزارش داده شود و دهه فجر بهترین فرصتی است که عملکردها منعکس گردد.

آبسالان بیان داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه گردد.

همچنین شریفی معاون اجتماعی و سیاسی استاندار نیز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین گفت: استان به معنی واقعی کلمه در یک مرحله حساس از توسعه و صنعتی شدن است و این بجز همت فرمانداران ، مدیران کل ، معاونین ادارات کل و اعضای شورای اداری حاصل نمی‌شود و این امر یک کار تیمی است.

وی در این جلسه با اشاره به تقویت ارتباط با مردم و لایه های اجتماعی گفت: کلیدواژه جهادتبیین، ارتباط با مردم است. ایشان ضمن تأکید به تمامی فرمانداران و فرماندهان ما و مدیران کل مبنی بر اینکه که ارتباط خود را با مردم و لایه های اجتماعی تقویت کنند، گفت: گاهاً سوءتفاهم‌هایی وجود دارد که باید بخشی از این سوءتفاهم‌ها را در راستای ارائه عملکردها و خدمات برطرف کنیم .قول‌هایی به مردم داده شد که معمولاً محقق نشده است و مردم حق دارند. چون ما هم در میدان و در هم در تبیین کم‌کاری کردیم. باید به مردم بفهمانیم که این خللی که در کار ایجاد شد چگونه به‌وجودآمده است .

شریفی ضمن اهمیت برشمردن موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری از تمامی فرمانداران مدیران و معاونین ادارات کل استان خواست در خصوص انتخابات با رسانه‌ها همکاری کنند.

این مسئول ضمن برشمردن آسیب‌هایی که در استان وجود دارد گفت: در محقق شدن وعده ها به مردم کوتاهی کردیم و پروژه‌ها دیر به بهره‌برداری رسیده است .از دست دادن زمان سرمایه انسانی را ریزش می‌دهد و اعتماد مردم را سخت می‌کند حرف زدن با مردم و توضیح دادن به آن‌ها می‌تواند رضایتمندی بیش تری را در برداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار