مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اتحاد و همبستگی ملی است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۴۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه تعلیم و تربیت حوزه‌ مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها با حضور مجمع مربیان و سرگروهان صالحین شهرستان فارسان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در این جلسه در خصوص اهمیت انتخابات، حضور حداکثری و انتخابات اصلح به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام جواد ناصری، با گرامیداشت دهمین روز از ماه با برکت رجب، موالید سراسر نور این ماه و ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی، جواد الائمه و حضرت علی اصغر علیهم السلام، افزود: سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، تنها مولود کعبه است چرا که قبل و بعد از آن حضرت هیچ شخص دیگری در کعبه متولد نشد و تمام دانش و وقار الهی در اختیار امیر ولایت حضرت علی علیه السلام قرار دارد، باید انسان‌ها برای شناخت بیشتر شخصیت این امام همام تلاش وافر و جدی داشته باشند.

وی در خصوص انتخابات یازدهم اسفندماه بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و موجب یاس و ناامیدی دشمنان است.

مسئول دفتر‌نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان،با اشاره بر انتخابات اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: مردم  باید تلاش کنند در انتخابات به فرد اصلح رأی دهند، همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ضرورت دارد، دشمنان از سال‌ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات، برنامه ریزی و طراحی کرده اند.

وی، در پایان سخنانش گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو و مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی با انتخاب نیروهای صالح باید مدال افتخاری برای این مردم باشد. مشارکت راهی برای برون رفت از تنگناهاست،حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده یک اتحاد و همبستگی بین مردم است و در سایه این اتحاد و همبستگی‌ هاست که مشکلات کشور  برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار