خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

لازمه کادرسازی تربیت سربازان جنگ نرم است/ مسیر جهاد تبیین امروز ما فرهنگ و هنر است

همدان-مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه ما باید سربازان جنگ نرم تربیت کنیم تا کادرسازی صورت بگیرد، گفت: اولین قدم در مسیر کادرسازی و تربیت نیرو آشنایی جوانان با منظومه انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در کارگاه توانمندسازی «مثل مصطفی ۲» که با حضور مسئولین سرشبکه‌های تخصصی فرهنگی و هنری نواحی استان همدان به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین(ع) در سالن همایش شهید سلیمانی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حضور مجاهدان فرهنگی و سرشبکه‌های تخصصی فرهنگی و هنری در این همایش بسیار موثر است و سبب رونق حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد.

وی افزود: جهاد تبیین کار خدایی است، مقام معظم رهبری مصداق کامل شخصیتی قرآنی و مهم‌ترین بعد است؛ بنیان تمام بیانات و فرموده‌های حضرت آقا بر مبنای قرآن است و  ریشه جهاد تبیین منظومه دینی و فکری امیرالمؤمنین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز بر تمام فعالین عرصه فرهنگی و هنری واجب است که با حضور در مساجد به صورت چهره به چهره از حقانیت حضرت علی(ع) با تیغ بیان و شمشیر زبان دفاع کنند و این شعارها و ادعاها باید تبدیل به عمل شود.

وی با بیان اینکه جنگ امروز در جهاد تبیین، با سلاح تبیین است که بخش نرم افزاری مهمی دارد و در اینجا باید نوآوری و شیوه نو در بیان ذکر شود، افزود: مسیر جهاد تبیین امروز ما فرهنگ و هنر است و باید به این مقوله توجه و اهتمام بیشتری داشت.

نجاری با اشاره به فیلم «موقعیت مهدی» ادامه داد: بهترین ابزار و فضا برای تبیین، جهاد با دفاع مقدس بود و مخاطب هم اکثریت جوانانی بودند که همه چیز خود را برای انقلاب گذاشتند، این فیلم عالی‌ترین مظاهر عرفانی و تجلیات اخلاقی و گذشت و مبارزه با جدایی طلبی را به نمایش می‌گذارد و در قالب فیلم بهترین پاسخ را برای تجزيه طلبان به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ما باید سربازان جنگ نرم تربیت کنیم تا کادرسازی صورت بگیرد، تصریح کرد: اولین قدم و مرحله در مسیر کادرسازی و تربیت نیرو، آشنایی جوانان با منظومه انقلاب است.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: کار باید تشکیلاتی باشد تا اثربخشی داشته باشد؛ اگر تربیت ما سطحی و شعاری باشد عرصه را باخته‌ایم، در این راستا استفاده از رسانه‌های نوین برای توانمندسازی اعضا بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت : باید برای عملی کردن بیانات مقام معظم رهبری لشکر تربیت کنیم چراکه امید ایشان به مجاهدان فرهنگی و تفکر بسیجی است و تا این گروه‌ها و شبکه‌ها صورت نگیرد بر کار اساسی و اصلی دشمن پیروز نخواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار