خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

ورزشکاران ما سفیران ایثار، جوانمردی و معنویت هستند

همدان-امام جمعه همدان بابیان اینکه ورزشکاران ما سفیران ایثار، از خود گذشتگی، جوانمردی و معنویت هستند، گفت:ورزشکارانی که با قهرمانی خود پرچم جمهوری اسلامی را بالا می‌برند، به عنوان سفیران اقتدار کشور هستند.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۶۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران همدانی مدال آور بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اهدا شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم، با تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران در میدان‌های وزرشی، اظهار کرد: شما ورزشکاران عزیز توانستید در عرصه رقابت‌های بین المللی پرچم ایران اسلامی را بر افراشته کنید.

وی افزود: باید از ورزشکارانی که با قهرمانی خود سبب بالابردن پرچم جمهوری اسلامی می‌شوند، به عنوان سفیران اقتدار کشور نام برد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه ورزشکاران ما سفیران ایثار، از خود گذشتگی، جوانمردی و معنویت هستند، گفت: قطعا کسب قهرمانی و موفقیت در میدان‌های ورزشی نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ورزشکاران و مربیان آنها است که قابل تقدیر است.

وی، افزود: در مقابل این تلاش‌ها لازم است تا مسئولان نیز نسبت به وعده‌هایی که در زمینه حمایت از ورزشکاران می‌دهند عمل کنند.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در استان همدان شاهد حضور ورزشکاران و قهرمانان بسیاری در عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم، ابراز کرد: با وجود این تعداد از ورزشکاران و قهرمانان، استان همدان را باید استانی قهرمان پرور نامید.

وی افزود: لازم است تا با تلاش خود ورزشکاران و حمایت‌هایی که مسئولان از ورزشکاران انجام می‌دهند، شاهد استمرار این قهرمانی‌ها و بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میدان‌های مختلف باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: همچنین مسئولان و متولیان باید نسبت به شناسایی استعدادهای موجود در مناطق مختلف و حمایت از آنها برنامه ریزی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات