خبرهای داغ:
رضانیا:

لیگ صحرانوردی همدان تحولی بزرگ در شناسایی استعدادها ایجاد کرد

همدان-معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه ورزش همدان در مسیر رشد و پیشرفت گام گذاشته است، گفت: این لیگ تحولی بزرگ را در شناسایی استعدادها به ویژه در نقاط کم برخوردار ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۳۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در دیدار با علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و عوامل هیات دو ومیدانی استان همدان اظهار کرد: هم اکنون ورزش همدان در مسیر رشد و پیشرفت گام گذاشته و در حوزه همگانی شاهد تحولات خوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه لیگ صحرانوردی همدان دستاوردهای بسیار خوبی در راستای همگانی شدن ورزش داشت، گفت: این لیگ تحولی بزرگ را در شناسایی استعدادها به ویژه در نقاط کم برخوردار ایجاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: برگزاری لیگ صحرانوردی سردار همدانی، اجرای مسابقات صحرانوردی بانوان کشور و برنامه‌های استعدادیابی با حضور در روستاها از برنامه‌های موفق هیات دو ومیدانی این استان است.

وی با تاکید بر اینکه دو ومیدانی جزو ورزش‌های پرمدال در میادین ملی و بین المللی است، خاطرنشان کرد: توجه به رشته‌های مادر همچون دو ومیدانی به اعتلای ورزش استان کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: دو ومیدانی همدان به ویژه در بخش صحرانوردی در سطح آسیا دارای جایگاه ارزنده است و مدال‌های رنگارنگ کسب شده در قاره کهن طی یکسال اخیر این ادعا را ثابت کرد.

علی حقیقی افزود: قهرمانی و مدال‌آوری ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی مرهون برنامه ریزی خوب هیات‌ها، تلاش‌ و مجاهدت‌های مربیان و پیشکسوتان ورزش استان است که با ایثار و ازخودگذشتگی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: همدان از استان‌های نمونه پرورش دونده‌های ملی پوش به ویژه در مواد استقامت و نیمه استقامت است و این ظرفیت با عملکرد بسیار مطلوب‌تر در سال جاری ادامه دارد.

گفتنی است؛ فدراسیون دو ومیدانی کشور با اهدای لوح تقدیر مراتب قدردانی خود را از علیرضا قاسمی فرزاد استاندار، حسن رضانیا معاون سیاسی امنیتی و فاطمه ستاری نوید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان اعلام کرد.

این لوح تقدیر با امضای مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو ومیدانی کشور، توسط عوامل هیات دو ومیدانی همدان به مسوولان این استان اعطا شد.

استان همدان از قطب‌های دو و میدانی کشور به ویژه در بخش دوهای استقامت و پیاده‌روی است و دوندگان استان همدان طی یکسال گذشته بیش از ۵۰ نشان رنگارنگ در رقابت‌های ملی و فراملی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار