خبرهای داغ:
کتابی اصل در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت در دهه کرامت

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: به مناسبت دهه کرامت ۱۵۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۱۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حضرت معصومه(س)، این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ٔ دامان اهل‌بیت با پاشیدن بذر معرفت و ولایت در میان مردم، موجب شد قم پایگاهی شود که انوار علم و معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام منتقل کند».

وی با بیان اینکه امام‌ رضا(ع) از خواهر خود با لقب معصومه(س) یاد کرده است، افزود: حضرت معصومه(س) عالم و آگاه به مسائل اسلامی بود و از ایشان احادیثی نقل شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: امام‌ صادق(ع) از دفن‌شدن بانویی از فرزندانش به نام فاطمه در قم یاد کرده که به شفاعت او همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند.

وی ابراز کرد: برای حضرت معصومه(س) زیارتنامه‌ای از امام‌رضا(ع) رسیده است که نشان می‌دهد ایشان دارای مقام شفاعت و در نزد خداوند دارای جایگاه بلندی است.

کتابی اصل با اشاره به اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت توسط پایگاه‌های مقاومت خواهران بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، اردوی زیارتی سیاحتی به قم و جمکران در روز ولادت حضرت معصومه (س)، چتر مهربانی و دیدار با خانواده معلولین، حضور در بیمارستان و عیادت از افراد دارای بیماری خاص، مسابقه کتابخوانی ترگل ویژه دختران و کافه گفتگو که در قالب جشن ها اجرا می‌شود؛ همچنین پرواز بادبادک‌ها توسط مهدکودک‌ها از فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این دهه است.

 وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی است، عنوان کرد: ما باید با اجرای اینگونه برنامه‌ها جایگاه والای حضرت معصومه(س) را برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات