خبرهای داغ:
شکری خبر داد

توزیع ۵۰ بسته معیشتی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)در صالح‌آباد

همدان-مسئول هیئت ایثارگران حضرت امیر(ع) صالح آباد از  توزیع ۵۰ بسته معیشتی و پول نقد و کیف و کفش و لوازم منزل در بین نیازمندان، به همت مرکز نیکو کاری کوثر صالح و هیئت ایثارگران حضرت امیر(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

حاج قدیر شکری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با ولادت امام علی (ع) به همت مرکز نیکو کاری کوثر صالح و هیئت ایثارگران حضرت امیر (ع) ۵۰ بسته معیشتی و پول نقد و کیف و کفش و لوازم منزل بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به زندگی امیر المؤمنین (ع) دومین شخصیت جهان اسلام‌ که از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت:  زندگی امام(ع) روح فضیلت، پاکی، ایمان، تقوا، شجاعت، فداکاری و دستگیری از مستمندان بود‌ و برای هر کس بهترین سرمشق و عالی‌ترین الگوی زندگی است.

مسئول هیئت ایثارگران حضرت امیر(ع) صالح آباد گفت: این هیئت با تأسی از ابعاد شخصیتی بی‌همتا امام علی(ع) در خدمت‌رسانی و توجه به نیازمندان؛ که در این راه یک لحظه آرام و قرار نداشتند، تمام سعی و تلاش خویش را به کار می‌برد و دیگران را هم به این امر تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: با تأسی از فرمایشات پیامبر اسلام(ص) و الگو قرار دادن سیره امام علی(ع) و خدمت رسانی به نیازمندان در ذیل هیئت ایثارگران حضرت امیر(ع) مرکز نیکو کاری کوثر صالح آباد تشکیل و مدت چهار سال است به نیازمندان شهر رسیدگی می‌کند.

شکری تصریح کرد: در همین راستا و به مناسبت میلاد سراسر نور امامت و ولایت مولود کعبه مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، خرما، میوه ، سیب زمینی، ماکارونی، البسه، کیف و کفش و لوازم منزل و مبلغی هم پول هزینه خرید نان به ارزش ریالی ۲۵۰میلیون ریال در بین نیازمندان شهر صالح آباد توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار