حجت الاسلام ایزدی گفت: حضور ما باید همگانی باشد؛ نه حداکثری و این یک تکلیف دینی و سیاسی است که باعث انسجام، اقتدار و امنیت ملی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام محمد ایزدی، امام جمعه موقت بخش یزدان آباد در خطبه های این هفته نمازجمعه این بخش گفت : با تبریک ۱۳رجب، میلاد امام علی(علیه‌السلام) گفت:حضرت علی (علیه السلام) کسی است که در شجاعت، عبادت، سیاست و همه عرصه‌ها، قابل توصیف است؛ اما زبان ما از بیان فضائل ایشان عاجز است.

وی افزود: عده ای، آنچنان عاشق حضرت علی(علیه السلام) بودند که او را خدا می دانستند که مولی علی (علیه السلام ) فرمودند: من مخلوق خدا هستم.


خطیب جمعه بخش یردان آباد بیان داشت: ذکر علی(علیه السلام) عبادت است و حضرت محمد(صل الله علیه و آله و سلم) فرمودند: نام علی(علیه السلام) عبادت است.


وی با اشاره به اینکه از ۳ هزار اسم خداوند، فقط هزار اسم را انبیا در اختیار ما قرار داده اند و انبیا ۲ هزار اسم خداوند را می‌دانند و هزار اسم در نزد خداوند باقی مانده است، بیان داشت: اولین اسم که خداوند برای خودش قرار داده است، علی (علیه السلام) می‌باشد.


حجت الاسلام ایزدی به تولد حضرت علی (علیه السلام) در خانه کعبه و بخشیدن انگشتر به سائل از سوی ایشان پرداخت و بیان داشت: در باب شخصیت وی همین بس که در شان او، بیش از ۳۰۰ آیه در قرآن آمده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت ایام البیض گفت: اعتکاف؛ یعنی در مسجد خانه خدا به دور از هیاهوی دنیا و متعلقات آن ساکن شویم و به آخرت بپردازیم و انبیا هم معتکف می‌شدند و این یک توفیق می باشد و رسیدن از فرش به عرش است.


امام جمعه موقت بخش یزدان آباد تصریح کرد: بالاترین روز و شریف‌ترین روزماه رجب، نیمه رجب است که معتکفین این سعادت را دارند و اعمال این روز را انجام می‌دهند و در این روز رحلت حضرت زینب (سلام الله علیها) است که کربلا در کربلا می‌ماند؛ اگر زینب سلام الله علیها نبود.


وی به مناسبت ۱۲ بهمن ورود تاریخی امام به ایران بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله و سلم شد و با انقلابش، آروزی امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) را برآورده کرد و این؛ یعنی احیای دین اسلام و امام (ره) با انقلاب خود زمینه ساز ظهور مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم کرد.


حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: امام (ره) آمد و معادلات سیاسی جهان را بهم زد و توصیه اش این بود که این انقلاب را حفظ کنید و امروز ما به این ولایی بودن و انقلابی بودن افتخارمی کنیم.


امام جمعه موقت یزدان آباد در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیک شدن انتخابات گفت: حضور ما باید همگانی باشد؛ نه حداکثری و این یک تکلیف دینی و سیاسی است که باعث انسجام، اقتدار و امنیت ملی می‌شود.


وی گفت: ما دشمنان بی رحم داریم که دشمن حجاب، امنیت و اسلام هستند و حضور شما در انتخابات باعث شکست دشمن خواهد شد.


حجت الاسلام ایزدی بیان داشت: مردم غزه نه آب و غذا دارند و نه دارو و کشورها؛ اگر همیاری می‌کردند، این وضع نبود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: حزب الله عرصه را بر اسرائیل تنگ کرد و آینده از آن فلسطین و غزه است.

ارسال نظرات