فرمانده سپاه رودبار جنوب در جمع معتکفین عنوان کرد:
حاجب گفت: اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، جهاد تبیین با سخنرانی نیست
کد خبر: ۹۵۷۳۰۷۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در جمع معتکفین رودباری حاضر در مسجد جامع شهرستان رودبار جنوب با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی، متذکر شد: دشمن با راه‌اندازی جنگ شناختی ذهن مردم را با شبهات و شایعات پر کرده است و ما باید با بیان حقایق این نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 
وی با بیان اینکه سواد رسانه امری ضروری است، گفت: ما باید از ترفندها و فریب‌های دشمن و تاثیری که این رسانه‌ها در فکر و شناخت ما و جوانانمان ایجاد می‌کنند، آگاه باشیم زیرا رسانه‌های بیگانه اعتقادات جامعه و ارزش‌های ما را وارونه جلوه می‌دهند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تاکید کرد: تبلیغات مسموم تا به این حد موثر است که حقیقت‌ترین حقایق عالم، اولین مومن بعد از پیامبر(ص) با جهادهای کم نظیر در زمان خودش یعنی امام علی(ع) را به عنوان غیر مومن در یک جامعه اسلامی معرفی کردند.
 
وی ادامه داد: بر اثر تبلیغات مسموم معاویه، مردم امام علی(ع) را نمی‌شناختند و خطبا در آن زمام با جهاد تبیین امام علی را در شام معرفی کردند.
 
حاجب، با بیان اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، اظهار کرد: جهاد تبیین با سخنرانی نیست و باید نفر به نفر و چهره به چهره جهاد تبیین داشته باشیم؛ باید مردم را با حقایق دین آشنا کنیم، زیرا دین برخاسته از فطرت بوده و اگر به مردم ارائه شود، آن را می‌پذیرند.
 
وی حادثه تروریستی کرمان را نمونه بارز توطئه دشمن علیه اسلام و انقلاب دانست و گفت: دشمن می‌خواهد جوانان را از مسیر خارج کند تا دنباله رو شهدا نباشند، زیرا می‌داند مکتب شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت این کشور و نظام را حفظ خواهد کرد.
 
انتهای خبر/پورحیدر
 
 
 
 
ارسال نظرات