خبرهای داغ:
رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه فرماندار، شهردار فلاورجان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ۱فلاورجان و دیگر مسئولین با حضور در جمع دانش آموزان معتکف دهه هشتادی و دهه نودی با آنها دیدار و گفت‌ و گو کردند.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، سید محمد خلیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان به همراه مهدی نادری فرماندار  ، محمد علی عزیزی شهردار ، سرگرد پاسدار مهدی دهقانی فرمانده حوزه مقاومت  بسیج شهید فهمیده 1  و دیگر مسئولین شهرستان با حضور صمیمی در جمع دانش آموزان معتکف دهه هشتادی و دهه نودی با آنها دیدار و گفت ‌وگو و کردند و پای سخنان آنها نشستند.

در ادامه مهدی نادری فرماندار فلاورجان در جمع دانش آموزان معتکف با اشاره به اهمیت مراسم معنوی اعتکاف،اظهار داشت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای امر خودسازی و تقویت ارتباط با خداوند است.

سید محمد خلیلی رئیس اداره  آموز و پرورش شهرستان فلاورجان با بیان اینکه رده سنی اکثر دانش آموزان حاضر بین 10 تا 16 سال است، به دانش آموزان گفت: حضور در مراسم اعتکاف در این رده سنی توفیق بزرگی است که نصیب شما شده است و تلاش کنید تا از این فرصت طلایی برای خودسازی استفاده کنید.

درپایان  مسئولین در جمع صمیمی دانش آموزان حاضر و گوش به صحبتهای آنها دادند و در مورد انتخابات هم بحث و گفتگو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار