مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان ایلامی پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج یدالله حیدرنژاد مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

 

وی افزود: این میزان تسهیلات در زمینه های ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خدمات حمایتی، خدمات فرهنگی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان غیر مددجوی استان پرداخت شده است.

 

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۷۲۰ نفر نیازمند استان از این تسهیلات برخوردار شده اند، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت شده ۵۱۳ میلیارد ریال آن از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که ۳ هزار و ۵۰۰ نیازمند از این تسهیلات برخوردار شده اند.

 

حیدرنژاد ادامه داد: همچنین از طریق هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت استان ۲۱۸ میلیارد ریال نیز به تعداد یک هزار و ۱۹۰ مددجو و نیازمند استان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه یکی از مهم ترین نیازها و درخواست های قشر مددجوی این استان است، گفت: توسعه خدمات قرض الحسنه ای کمیته امداد از طریق این صندوق نیازمند مشارکت مردم نیکوکار استان و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است که ما از مردم نیکوکار و نوع دوست استان برای مشارکت در این امر نیکو دعوت می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار