ثبت ۴۱۳ محله اسلامی در استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرایی شدن طرح محلات اسلامی در استان خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون ۴۱۳ محله اسلامی با ساماندهی ۲ هزار و ۷۷۵ نفر در سامانه ثبت شده است.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۵۹
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ظهر امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سپاه استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با تسلیت درگذشت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، ویژگی‌های این روحانی را برشمرد و اظهار داشت: آیت‌الله نمازی مجاهد و انقلابی از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود و در کنار ترویج و تبیین معارف اسلامی در تربیت طلاب و شاگردان نقش مهم و بااهمیتی داشتند.

ثبت ۴۱۳ محله اسلامی در استان بوشهر

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به حضور آیت‌الله نمازی در پست‌های مختلف در استان‌ها گفت: این روحانی برجسته با قبول مسئولیت‌های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی، خدمات گوناگونی به جامعه عرضه کرده‌اند.

روز سه شنبه در بوشهر عزای عمومی

امام جمعه بوشهر با اعلام عزای عمومی برای فردا سه‌شنبه 10 بهمن همزمان با تشییع پیکر آیت‌الله نمازی تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های ترحیم و بزرگداشت این روحانی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بر توجه به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: در آستانه ایام‌الله دهه فجر بر مردمی برگزارشدن جشن‌های این دهه توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هماهنگی برگزاری برنامه‌ها و مراسم گوناگون در بخش‌های مختلف بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر با حضور باشکوه مردم یک ضرورت است.

ثبت 413 محله اسلامی در استان بوشهر

ثبت ۴۱۳ محله اسلامی در استان بوشهر

سردار علی رزمجو نیز با تشریح برنامه‌های مختلف اجرا شده خاطرنشان کرد: سپاه در اجرا برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دیگر حوزه‌ها نقش مهمی دارد.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در سپاه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این مسابقه 9 هزار نفر در رشته‌های قرآنی شرکت کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تربیت مربی عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اضافه کرد: یک‌هزار نفر در این برنامه مهم شرکت کردند.

وی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، لوازم‌التحریر اسلامی ایرانی، 2500 برنامه فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها دانست.

رزمجو، اردوی راهیان نور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا برای اعزام 9 هزار دانش‌آموز استان بوشهر برنامه‌ریزی شده که تاکنون شش هزار نفر از دانش‌آموزان دختر به سرزمین‌های 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده است.

وی از اجرایی شدن طرح محلات اسلامی در استان خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون 413 محله اسلامی با ساماندهی 2 هزار و 775 نفر در سامانه ثبت شده است.

145 داوطلب تأیید شده انتخابات مجلس در استان بوشهر

اکبر پورات نیز با تسلیت ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم به برنامه‌ریزی در حوزه انتخابات پرداخت و اظهار داشت: تاکنون 145 داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌ اسلامی در استان بوشهر تأیید صلاحیت شده‌اند و بررسی اعتراضات داوطلبان در شورای نگهبان تا 19 بهمن ادامه‌ دارد.

ثبت ۴۱۳ محله اسلامی در استان بوشهر

وی با اشاره به تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات، در سطح استان بوشهر هماهنگی و برنامه‌های اجرایی خوبی صورت گرفته و در حال انجام است، افزود: را‌ه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی با انبوهی از برنامه‌های متنوع و امید آفرین در شهرستان‌های دشتی، کنگان، دیر انجام شد و این روند در سراسر استان ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه فرآیندهای انتخابات در همه مراحل در استان بوشهر زودتر از تقویم اجرایی و با کیفیت مطلوب اجرایی و دنبال شده است گفت: در این راستا شبکه‌های تلویزیونی در 4 حوزه انتخابیه امروز در استان بوشهر افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: به‌زودی همایش انتخابات با موضوع مشارکت حداکثری با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار