خبرهای داغ:
فیض اللهی خبر داد

افتتاح ١٣٠ پروژه و طرح اقتصادی طی دهه فجر در بهار

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ١٣٠ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف شهرستان بهار به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۸۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض اللهی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بهار اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با نمایش تاریخی یک ملت و احیای هویت دینی و تفسیری از مفاهیم اصیل اسلامی است که با درایت و هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی بستری مناسب برای بازنمایی اندیشه مردم سالاری دینی به عنوان میراث برجسته امام خمینی (ره) در راستای تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب در انتخابات سال جاری است.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به شعار امسال دهه فجر «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» گفت: محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر جهاد تبیین است و باید دستاورد‌های نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که انقلاب اسلامی رقم زد، یک تقابل بزرگ با طاغوت و شکست آن بود و این ایام جزو ایام الله بوده و گرامیداشت ایام الله بسیار مهم است.

فیض اللهی بر تبیین اقدامات دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای دمیدن حس امید در جامعه است و این دهه فرصتی برای بررسی و مرور کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی است و همه وظیفه‌داریم‌خدمات ودستاورد‌های انقلاب اسلامی رادرزمینه و عرصه‌های مختلف برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران به خصوص شهیدان و ایثارگران و همچنین دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران به رهبری امامین انقلاب در این ۴۵ سال است.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر امسال ١٣٠ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف شهرستان بهار به بهره‌برداری خواهد رسید که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته جهش آشکاری در تعداد و مبالغ پروژه‌ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار