حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر،در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه اردل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از حضور بابصرت و حداکثری مردم ولایتمدار در انتخابات ترس دارد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۴۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمی فرماندهان، مدیران، مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه اردل در آستانه دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی  برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در این نشست با ابراز خوشحالی از این دیدار،از زحمات پاسداران ولایت در شهرستان تشکر کرد و راز موفقیت را علاوه بر بعد جسمانی و نظامی بعد معنوی پاسداران عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، ادامه داد: همواره باید با خداوند متعال ارتباط برقرار کرد، انسان مومن و بصیر با تلاوت و انس با قرآن، فهم آیات نورانی قرآن،عمل به دستورات قرآن،نماز اول وقت و به جماعت،رعایت عفت بانوان و غیرت مردان، قرائت ادعیه،صمیمیت و خوش اخلاقی، می توان مسیر معنویت در زندگی را بهتر و با اطمینان خاطر طی کند.

این مقام مسئول به انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در معرفت و شناخت ماهیت استکبار جهانی، طلایه دار و پیشگام است، انتخابات پر شور و با بصیرت تمام معادلات و نقشه های شوم دشمنان و معاندین برای ضربه زدن و اعمال فشار بر ملت ولایتمدار ایران را به هم می زند.

وی، به لزوم جهادتبیین اشاره کرد و ادامه داد: استکباری و دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی به شدت بدنبال دلسرد کردن مردم هستند، باید با جهاد تبیین اهداف دشمنان را بیان و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را تشریح کرد تا آحاد مردم عزیز ایران با هوشیاری و بصیرت در انتخابات که مظهر نمایش وحدت و اقتدار ملی و صیانت از عزت و استقلال کشور است شرکت فعال داشته باشند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل، در حاشیه این مراسم گفت: تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سخنرانی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان و پاسخگویی به سوالات کارکنان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار