تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا در اقشار بسیج اظهارداشت: اهالی رسانه ادامه دهنده راه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) هستند.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن صفدری در آیین پایانی هفتمین جشنواره استانی ابوذر، افزود: اگر بخواهیم مکتب اسلام و قرآن را که دشمنان مدام درصدد مقابله با آن هستند زنده نگه داریم باید با الگو گیری از حضرت زینب(س) گفتمان اسلام و عاشورا را تببین کنیم.

وی جهاد تبیین را طبق تاکید رهبر انقلاب فریضه قطعی و فوری عنوان و بیان کرد: مکتب اسلام، صفا، اتحاد و کمک به همدیگر، فرهنگ از خود گذشتگی و ایثار است و حفظ و تثبیت این مکتب نیازمند کار اهالی رسانه است.

صفدری در بخش دیگر سخنان خود انتخابات پیش رو را مهم دانست و تاکید کرد: حضور در انتخابات مساوی با تحکیم بنیه نظام و تعیین سرنوشت منطقه است تا دشمنان که مدام در حال رش کذب و دروغ هستند نتوانند کاری از پیش ببرند.

اهالی رسانه ادامه دهنده راه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) هستند

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در این گفت: هفتمین جشنواره ابوذر استان امسال با استقبال گسترده اهالی رسانه روبرو شد که نسبت به سال‌های گذشته آثار رسیده از نظر کیفی و کمی بهتر بود.

وی افزود: نزدیک ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود و ثمره برگزاری تورهای رسانه‌ای راویان پیشرفت و برنامه‌های روایتگری توسط امور بانوان سازمان بسیج رسانه را در جشنواره امسال ابوذر دیدیم.

هفتمین جشنواره استانی ابوذر آذربایجان شرقی به همت بسیج رسانه سپاه عاشورا عصر روز گذشته در سالن مدیریت و برنامه ریزی استان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها