خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی عنوان کرد

دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی

همدان-امام جمعه همدان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و بازخوانی ضعف‌ها است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۸۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و بازخوانی ضعف‌ها است و مدیران کل باید برای تشریح این موضوع پای کار باشند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند دوره ظلمانی استبداد را تطهیر کند در حالی که مردم در آن دوران اراده‌ای بر سرنوشت خود نداشتند، ادامه داد: اگر شرایط در آن دوران مساعد بود چرا یک ملت با ریشه های تمدنی قوی حاضر بود زیر شکنجه های ساواک به شهادت برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حقایق تاریخی کشور گفت: خانم دباغ در خاطرات خود آورده است «در زندان ناخن پای مرا کشیدند و بعد از گذشت ۳۰ سال گذشته هنوز پای من عفونت داشت».

وی با بیان اینکه شهید صدوقی سرش را با مته سوراخ کردند و به شهادت رساندند و اگر فساد فرهنگی و اقتصادی نبود چرا مردم برپا خاستند، گفت: در دوران ستمشاهی با فساد مبارزه نمی شد و محاکمه ای نبود نشده و بیت المال به مردم بر نمی‌گشت.

شعبانی گفت: رژیم ستمشاهی به سمت حذف دین حرکت می‌کرد و فسادهای اخلاقی دربار و جامعه گفتنی نیست و در عرصه سیاسی استبداد محض حاکم بود.

وی افزود: مردم انقلاب و مسیر درست تاریخ را انتخاب کردند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی برسانند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه هم اکنون مطالبه مردم اصلاح مشکلات است و این حق آنهاست، اظهار کرد: مردم برای عزت اقتصادی نفی تبعیض ها و عدالت انقلاب کردند اما مطالبات برگشت به گذشته را ندارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تصریح کردند که رشد نقدینگی باید متوقف شود، افزود: هیچ مسئولی نمی‌تواند که در نظام مسوولیت بپذیرد اگر محبت به مردم نداشته باشد.

شعبانی با قدردانی از دولتمردان و استاندار همدان گفت: امروز دولتمردان با برپایی میز خدمت در فضای دوستانه مشکلات مردم را شنیدند.

وی گفت: بزرگترین خدمت امام خمینی(ره) به ملت ایران و اسلام مبارزه با طاغوت و حذف دیکتاتوری بود و مردم با اعتماد قلبی به ایشان نهضت بزرگی را رقم زدند که امیدوارم امروز در طی همراهی مردم با مواضع رهبری در همه عرصه ها هر روز رو به پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات