مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

دهه فجر یادآور ملتی منسجم و ولایتمدار است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: دهه فجر یادآور ملتی منسجم و ولایتمدار است.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۸۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در این مصاحبه اختصاصی که با عنوان دهه مبارک فجر صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آرمان‌های خود را با محوریت شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی محقق نماید.

سید عبدالرضا هاشمی پیروزی انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و افزود: مردم در زمان انقلاب توانستند با تکیه بر روحیه ایثار، شهامت و ظلم ستیزی بر جبهه مستکبران ورژیم ستم شاهی غالب شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم در زمان انقلاب، خصوصاً انقلابیون، با تحمل سختی‌های زیاد از جمله شکنجه، زندان و حتی شهادت در اوج مظلومیت و گمنامی، از طریق پخش اعلامیه‌ها و نوار‌های ضبط شده از بیانات حضرت امام (ره) و گفتگو‌های چهره به چهره و محفلی چگونگی روند مراحل مبارزات را به همدیگر می‌رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به یکی از رمز‌های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بر حکومت ستمشاهی اذعان کرد: مقاومت مردمی، اتحاد، همبستگی، ایمان، باور‌های دینی و مذهبی و تبعیت محض از ولایت فقیه و دستورات الهی حضرت امام بزرگوار، خستگی ناپذیری و اعتقاد به شکست دشمنان اسلام از رموز و علل اصلی پیروزی ملت غیور ایران اسلامی بر حکومت دست نشانده‌ی شاهنشاهی بود.

سید عبدالرضا هاشمی در ادامه نیز با اشاره به مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکنون خاطرنشان کرد: درحوزه جهانى شکستن ابهت پوشالى ابرقدرت‌ها، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، تحقق شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها و رشد علمی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی و... از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی در پایان مستند به سخنان مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای حفظ الله که فرمودند: (امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم می‌دانند کشور صاحب دارد و صاحب آن هم خود مردم هستند) گفت: همانطور که در تمامی عرصه‌های کشور نقش اصلی را مردم ایفا می‌کنند، شایسته است در عرصه انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور و همیشگی خود به پای صندوق‌های رای سیلی سخت دیگری به دشمنان اسلام و انقلاب وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات