توسط پایگاه مقاومت بسیج مطهره

مزار مطهر شهدای شهر اهرم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد

همزمان با دهه مبارک فجر مزار مطهر شهدای شهر اهرم توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره این شهر غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

مزار مطهر شهدای شهر اهرم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در گلزار شهدای شهر اهرم با حضور فرماندار ،امام جمعه شهراهرم و روسای ادارات و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
دراین برنامه که باحضور پرشور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره همراه بود کبری عالیزاده فرمانده این پایگاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت:پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای بیداری جهان اسلام شد و آزادی خواهان جهان با الگو گرفتن از انقلاب مردمی ایران در برابر ظلم و سلطه استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
امام جمعه شهر اهرم نیز در این مراسم به جایگاه والای شهدا در پیشگاه خداوند نیز اشاره کرد و افزود:بر اساس روایات علاوه بر ائمه و معصومین این شهدا هستند که در نزد خداوند بندگان را شفاعت کنند و خداوند متعال به سبب شفاعت ایشان، بندگان گناهکار را مورد عفو و بخشش خود قرار می دهد.
سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه تنگستان نیز درپایان این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی را حاصل جانفشانی‌های شهدای عزیز به‌خصوص شهدای انقلاب خواند که در آن برهه از جان خود برای اعتلا و آزادی وطن گذشتندو با خون خود پای پیمان خود با خدا و ملت ایران را امضا کردند تا امروز ما با حفظ این استقلال در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار