برگزاری نشست جهاد تبیین با محوریت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح در دبیرستان دخترانه فروزنده شهر جونقان با حضور پررنگ دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۳۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه فارسان، با تبریک دهه مبارک فجر، به نقش مهم آینده سازان کشور در سرنوشت این مرز و بوم، اشاره و بیان کرد: دانش آموزان هوشیار باشند که دشمنان چشم طمع به کشور دوخته اند، لذا این قشر از جامعه باید با درس خواندن و با سلاح علم و ایمان در سرنوشت کشور نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام جواد ناصری، با بیان اینکه قبل از انقلاب نوجوانان نمی توانستند خلاقیت شان را نشان دهند و نوآوری داشته باشند افزود: امروز با تلاش همین نوجوانان و تکیه بر دانش بومی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

وی،با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان در انتخابات پیش رو در اسفندماه گفت: هریک از دانش‌آموزان شرکت کننده در این انتخابات که به عنوان رای اولی خطاب می‌شوند این موضوع را بدانند که با رای خود در واقع حق تعیین سرنوشت کشور را دارند.

وی در پایان افزود:هر رای شما دانش آموزان برگ سبزی است برای درخت تنومند نظام اسلامی به امید اقتدار ، سربلندی، عزت و منزلت بیشتر ایران اسلامی در عالم.

ارسال نظرات