خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه داراب با بیان اینکه ۴ مسکن مدد جویی که از صفر تا صد توسط گروه‌های جهادی ساخته شد گفت: این واحد‌ها در دهه فجر تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار محسن رزمخواه فرمانده سپاه ناحیه داراب در گفتگو با کشتکار خبرنگار افتخاری بسیج در داراب ضمن تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از افتتاح چند پروژه در دهه مبارک فجر خبر داد.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر تعداد ۴ مسکن مدد جویی که از صفر تا صد توسط گروههای جهادی ساخته شده، به مددجویان تحویل می شود.

رزمخواه ادامه داد: ساخت این منازل طی تفاهم نامه مشترک با بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط گروه های جهادی ساخته شد.

فرفرمانده سپاه ناحیه داراب تصریح کرد: این پروژه ها در روستاهای خیرآباد، لایزنگان، چاه کندر، و شهر رستاق است که ساخت هر کدام از منازل ۷۰ متری حدود ۶۰۰ میلیون تخمین زده شده بود که با همت گروههای جهادی این مبلغ به ۱۸۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رزمخواه در ادامه از افتتاح چهار کارگاه اشتغالزایی نیز خبر داد و گفت: این کارگاه شامل سه کارگاه خیاطی و صنایع دستی و یک کارگاه بلوک زنی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، این کارگاه ها در شهرهای فدامی، جنت شهر، پاسخن و روستای هیریدان به ارزش ریالی هرکدام یک میلیارد و پانصد میلیون ریال رته اندازی می شود که برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار