فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در جنگ شناختی هدف تصرف مغزها، ذهن‌ها، قلب‌های انسان‌هاست.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۵۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهدای شهرستان ارزوئیه گفت :جهاد در اسلام از جایگاه والایی برخوردار و یکی از مهمترین ارکان دینی است .حقیقتا ۴۵سال است ملت ایران میدان‌داری می‌کنند و نخستین شرط میدان‌داری حس مجاهد بودن است که این موضوع در درون انسان‌ها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از ویژگی‌های شاخص ملت ایران است، افزود: اگر جهاد صورت نمی‌گرفت انقلاب ما ۴۵ ساله نمی‌شد، بنابراین عامل اصلی پیروزی و موفقیت ما جهاد و جهادگری است.

سردار محمد علی نظری با اشاره به اینکه جبهه مقابل ما جبهه کفر، نفاق، ظلم و ستم است، ادامه داد: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران ایستادگی در مقابل جبهه باطل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  گفت: دشمن با تجزیه طلبی، ترور، تحریم، جنگ سایبری الکترونیک و…نتوانست به اهداف خود برسد و امروز با فریب دادن جوانان و نوجوانان بدنبال رسیدن به اهداف خود است و این وظیفه بردوش جهادگران تبیین است که جوانان را آگاه سازند و حیله‌های دشمن را خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این مطلب که در جنگ شناختی هدف تصرف مغزها، ذهن‌ها، قلب‌های انسان‌هاست، افزود: دنیا در حال تغییر و قدرت‌ها در حال جابه‌جایی است، قدرت آمریکا در حال افول است و به اذعان خود در اکثر عرصه‌ها شکست خورده و از این شرایط عصبانی است.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی تمدن‌ساز است، ادامه داد: جهاد تبیین یعنی نقطه زنی و بیان واقعیت‌ها با استدلال و منطق و هر زمان جهاد تبیین این گونه صورت بگیرد محبت در دل‌ها جوانه می‌زند و جوانان و نوجوانان پذیرای حقیقت می‌شوند.

ارسال نظرات