سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " با حضور در شهرستان نوشهر، دیدار و نشستي صميمي با پیشکسوتان جهاد و شهادت و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان با محوریت جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات داشت.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۴۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، فرمانده سپاه کربلا در جمع پیشکسوتان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه هاي مقاومت بسیج شهرستان نوشهر در خصوص حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بیان داشت : انتظار از بسیج مشارکت صرف نیست بلکه تأکید ما فراتر از مشارکت آحاد بسیجیان ، وظیفه فوری و قطعی به فرمایش رهبری عزیز یعنی جهاد تبیین است تا بالاترین مشارکت در انتخابات رقم بخورد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امروز انتظار رهبری از ما بصورت فوری و قطعی وظیفه ی جهاد تبیین است، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب؛ تا جایی که وقتی ما پاسخ درستی به این تأکید مقام معظم رهبری ندادیم ، خودشان در حسینیه امام (ره) نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های تولید داخلی را برگزار کردند تا اهمیت توجه به تولیدات داخلی را به همه یادآور شوند.

سردارمسلمی گفت: ما (در قبال انتخابات ) وظیفه داریم اولا جهاد تبیین کنیم یعنی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم ، ثانیا به مردم بگوییم یک فرد که میخواهد به مجلس شورای اسلامی و یا مجلس خبرگان رهبری وارد شود مبتنی بر گفتمان امامین انقلاب اسلامی چه ویژگی هایی باید داشته باشد اما هیچ یک از اعضای منصوب سپاه و بسیج مثل فرماندهان پایگاه ها شورای حوزه های مقاومت اعضای ارکان گردان های بسیج و ... حق ندارند شرعا و قانونا به نفع یا به ضرر هر کدام از کاندیداها کاری انجام دهند و باید بدانیم سپاه و بسیج خود را تنها برای انقلاب هزینه می کند اما هزینه افراد نمی کند.

وی با بیان اینکه حضرت آقا همیشه می گوید من به آینده امیدوارم چون ایشان انقلاب را بهتر از همه می شناسند، تصریح کرد: ما در یک جنگ تمام عیار با دشمنان، همه امپراطوری رسانه ای خود را به کار گرفته تا مردم در انتخابات شرکت نکنند ، ما باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا مردم به مانند گذشته حضوری پرشور در پای صندوق های رای داشته باشند.

مسلمی افزود: هر شهرستانی با توجه به نوع فرهنگ و خصوصیت مردم همان منطقه باید از ظرفیت ها و روشهای متناسب با همان فرهنگ و خصوصیات برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار