زنجان-رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه راه‌های روستایی استان درگیر کولاک شدید هستند و اولویت بازگشایی با راه‌های اصلی و فرعی استان است.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۲۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

راه‌های روستایی استان همچنان درگیر کولاک شدید است/تردد با زنجیر چرخ به سختی صورت می‌گیرد

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به بارش سنگین برف که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده‌ است، گفت: به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید، محور های دندی_تخت سلیمان و تهم-چورزق مسدود است و در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی هم باد و کولاک شدید گزارش شده‌ است.

 

وی اظهار کرد: راهداران با تمام توان و امکانات موجود در راه‌های استان حضور دارند و اقدام به بازگشایی راه‌های ارتباطی استان می‌کنند.

 

محمدی تصریح‌کرد: تردد در آزاد‌راه زنجان_تبریز و زنجان_قزوین به صورت عادی و روان در جریان است و اولویت در بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی است و در ادامه راه‌های روستایی بازگشایی می‌شود.

 

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به شهروندان توصیه کرد با توجه به کاهش دید افقی رانندگان در جاده‌ها حتماً از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و قبل از سفر از طریق وب سایت ۱۴۱.ir و یا تماس با شماره تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار