به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، نشست روشنگری با موضوع بررسی گفتمان انقلاب اسلامی با همت پایگاه مبارکه در نصرت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

فرشته خواجه، فرمانده پایگاه مبارکه،حوزه حضرت مریم(س)شهر نصرت آباد، ناحیه ویژه زاهدان ،در گفتگو با خبرنگاربسیج گفت: هدف از برگزاری این نشست تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و شناخت و شناساندن مفاهیم رکنی و اصول این گفتمان از قبیل اسلام؛ هویت اسلامی، توأمان بودن دین و سیاست، فرا جغرافیایی بودن، حق مداری و خدا محوری، ظلم ستیزی، مظلوم یاوری، تکلیف گرایی، معنویت خواهی، استقلال همه جانبه و… است.

وی در ادامه افزود: این مهم همواره باید مورد توجه همگان به ویژه نخبگان، تصمیم سازان و تصمیم گیران در حوزه‌های سیاست گذاری و برنامه ریزی قرار گیرد.

خواجه با اشاره به دستاوردهای انقلاب ،مهم ترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حجاب اسلامی برای زنان و مردان دانست و اذعان داشت: حجاب این مهم اسلامی را مدیون حضرت امام (رحمة الله علیه )شهدایی هستیم که تاآخرین لحظه و آخرین قطره خون از خودگذشتگی وایثار کردند .

وی از دیگر فعالیت‌های مهم پایگاه مبارکه در ایام الله مبارک فجر را توزیع تعداد۲۰بسته فرهنگی عنوان و یادآور شد: این بسته های فرهنگی با موضوع انقلابی شامل سی دی آواهای انقلابی، ویژه نامه دهه فجر، لوازم التحریروآبنبات، بروشور با عنوان حضرت امام خمینی(ره) و پرچم کشورمان ایران در مدرسه امام حسن عسکری(ع ) برشمرد.

خواجه خاطرنشان کرد: هدف از توزیع بسته‌های فرهنگی آشنایی نسل جدید باوقایع، ارزش ها، و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتباط با نسل جدید و انتقال مفاهیم حوزه انقلاب اسلامی با زبان گویا و روان از ویژگی های این محصولات فرهنگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار