به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب در مدارس شهرستان فنوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۷۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان فنوج به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم محوری جشن انقلاب با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج، فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان امام حسین(ع) روستای بهشت آباد شهرستان فنوج برگزار گردید.

امید شیرانزهی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فنوج در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن و ادامه مکتب شهداست، مسیر حرکت انسان به سمت خدا اصلی ترین راه موفقیت و سربلندی میباشد.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج با اشاره به آیه شریفه (جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا) در ادامه اضافه کرد: دهه فجر و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) آغاز عزت و سربلندی جهان اسلام و شروع افول و تضعیف قدرت های استکباری است و این وعده الهی است که با آمدن حق، باطل از بین می رود.

حجت الاسلام سپاهی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز به فضل الهی و هدایت مقام معظم رهبری این نظام راه خود را ادامه خواهد داد و هر روز به سوی پیشرفت بیشتر حرکت خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموزان نخبه روستای بهشت آباد تجلیل صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار