خبرهای داغ:
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم غبارروبی و گلباران قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های بلندشان، در شهرستان ارسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۷۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم غبارروبی و گلباران قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های بلندشان، در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور مسؤولین و کارکنان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

حاضران در این مراسم باشکوه با حضور در سر مزار شهدا با غبارروبی و گلباران مزار آن‌ها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلکون کفن ادای احترام کرده و یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در این مراسم، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و مبعث پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: رمز ماندگاري و پیشرفت انقلاب اسلامي ايران ادامه راه شهدا و تبعيت از ولي فقيه است و اين انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت به بركت خون مطهر شهدا جهاني شده است‎.

وی افزود: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌ شهدایی است که از جان، مال و فرزندان خود گذشتند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و همه ما باید با شهدا عهد ببندیم که به وظیفه انقلابی خود در حل مشکلات مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد:شهداء مایه افتخار نظام و کشور هستند و ما تا ابد باید قدردان شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار