به مناسبت دهه فجر با حضور فرماندار، مسئولین اجرایی، انتظامی، نظامی، معتمدین و سران طوایف و بهره برداران ،جشن تولید محصولات بخش کشاورزی در شهر سیرکان بخش بم پشت شهرستان سراوان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۷۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج سراوان،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان بیان کرد: در این دهه مبارک تعداد ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد تومان در شهرستان سراوان به بهره‌برداری رسید که از پروژه ها ۱۹ پروژه در بخش بم پشت شامل یک واحد مرغداری، هجده واحد گلخانه به متراژ ۲۳ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی انجام پذیرفت.


 ایرج رستم زهی افزود :ما در این جشن ۱۱۰۰ هکتار انعقاد قرارداد در رابطه با کشت دیم زارها انجام دادیم که این حجم برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سراوان انجام گرفت که با توجه به بارندگی های اخیر در سطح منطقه ان شاء الله شاهد تولید قابل توجهی گندم در این دیم زار ها خواهیم بود.


وی تصریح کرد:در سنوات گذشته هیچ گونه اقداماتی در بخش کشاورزی در منطقه بم پشت انجام نشده که الحمدلله امسال سه واحد مرغداری که جوجه ریزی آن انجام شده و در حال فعالیت می باشند و در چرخه تولید قرار می‌گیرند که مشکلی در زمینه تامین گوشت بخش بم پشت نخواهیم داشت.

ارسال نظرات