رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: دستگاه شبیه سازی درمان (سی تی سیمولاتور) پیشرفته بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان گرامیداشت ایام الله دهه فجر امروز جمعه با حضور «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۳۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حبیب عزنوی در حاشیه افتتاح دستگاه سیمولاتور پیشرفته بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان اظهار کرد: دستگاه سی تی سیمولاتور (شبیه سازی درمان ) بیماران سرطانی در بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی درمانی علی ابن ابیطالب (ع) با اعتبار بیش از ۲۶ میلیارد ریال با ارز دولتی نصب و راه اندازی شد.
وی ادامه داد: ۱۶ پروژه بهداشتی درمانی با زیر بنای بیش از یک هزار و ۹۳۴ متر مربع و اعتباری بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال امروز افتتاح می‌شود.

به گزارش بسیج وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش icu بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان بازدید کرد و با عیادت از بیماران بستری در این بخش در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

بهرام عین الهی به اتفاق جمعی از معاونان و مسوولان این وزارتخانه، امروز دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

وی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان ضمن افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان، جلساتی هم با روسا و مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

ارسال نظرات