رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد عنوان کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۵۰ نقطه در شهرها و مناطق روستایی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۱۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان یزد از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور آحاد مردم از مسیر خیابان فرخی و شهید بهشتی به‌طرف چهارراه شهدا و تکیه تاریخی امیرچقماق برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم مناطق استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: این راهپیمایی در شهرستان اشکذر از ساعت ۱۰ از میدان بسیج، در مجومرد از ساعت ۱۱ از میدان امام علی (ع)، در مهدی‌آباد رستاق بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد صاحب‌الزمان (عج)، در خضرآباد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا و در ابرکوه از ساعت هشت و نیم صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: در شهرستان مهردشت ابرکوه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی، در زارچ از چهار مسیر حسینیه اله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین و محمدآباد و میدان شهدای توده، در میبد از ساعت ۹ از شهیدیه و بیت آیت‌الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و به سمت مصلی و در هرات از ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

متوسل اظهار داشت: در شهرستان بافق از ساعت ۱۰ صبح از بسیج تا مسجد جامع، در شهیدیه میبد از ساعت ۱۰ از گلزار شهدای گرد فرامرز، در شهرستان تفت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از حسینیه امام به سمت گلزار شهدا، در مهریز ساعت ۱۰ از میدان شهدای گمنام به سمت میدان، ولی عصر (عج)، در اردکان ساعت ۱۰ از مسجد کوشکنو و در مروست از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد امام حسین برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در سایر مناطق از ساعت ۱۰ صبح به‌طرف گلزار‌های شهیدان انقلاب اسلامی و همراه با سخنرانی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس، مسابقات و قرائت قطعنامه انجام می‌شود.

ارسال نظرات