آئین جشن عید سعید مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نيروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۵۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ جشن عید سعید مبعث و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نيروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

در اين مراسم رئیس ستاد هماهنگی اقشار سپاه کربلا استان مازندران در سخناني ضمن تبریک عید سعید مبعث پیامبر اعظم(ص) و بیان تفاوت معنایی آن با بعثت عام سایر انبیاء، به تبیین مؤلفه هاي شکل گیری انقلاب هاي بزرگ دنيا، دستاوردهاي انقلاب اسلامي و وظايف انقلابيون براي دفاع و تقويت پايه هاي اقتدار نظام اسلامي پرداخت.

سرهنگ شهرام نوري با مروري بر انقلاب هاي مهم سده هاي اخير دنیا، عوامل وقوع انقلاب را برشمرد و گفت: برخورداري انقلاب از ايدئولوژي، برخورداری از پشتوانه مردمی و وجود رهبر توانمند و مقتدر برای اقناع و همراه کردن مردم، از اصلي ترين عوامل شكل گيري انقلاب هستند.

وي ضمن دسته بندي انقلاب هاي دنيا در سه گروه موفق، بزرگ و كامل، از انقلاب اسلامي به عنوان انقلابي كامل ياد كرد و افزود: انقلاب هاي بزرگ در محدوده جغرافيايي خود محدود نمي شوند، داراي ايدئولوژي هستند، قابليت گفتمان سازي، هويت سازي و تمدن سازي دارند و تداوم پيدا مي كنند، بنابراين انقلاب ما بدليل ريشه داشتن در ايدئولوژي مبتني بر فطرت انسان، وجود رهبري و ولي فقيه آگاه و مقتدر و مردمي كه بطور مستمر در صحنه ها حضور دارند و با نظام همراهي مي كنند، تمام ظرفيت هاي يك انقلاب كامل را داراست و موجب بیداری و احیاء خودباوری در ملل دنیا شده است، به همين دليل دنیای استکبار که منافعش را در خطر میبیند، از الگو شدن انقلاب ما هراس دارد و به انحاء مختلف تلاش ميكند تا بين مردم و نظام فاصله بيندازد.

وي در بخش پاياني سخنان خود به اهميت حضور باشكوه مردم در انتخابات اشاره كرد و گفت: نظام ما بر مبناي مردم سالاري ديني و با رأي مردم شكل گرفته است و حضور مردم در انتخابات مشروعيت بخش، مصونيت بخش و خنثی کننده توطئه های بدخواهان نظام است، بنابراین بر همه ما تکلیف است تا با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب افرادی شایسته، متدین، شجاع، کاربلد و توانمند به فرایند رفع مشکلات و شکوفایی و بالندگی کشور کمک کنیم.

در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت علی عظیمی با قرائت اشعار و سروده هایی در وصف پیامبر اکرم(ص) به مدیحه سرایی پرداخت.

همچنین پنج نفر از حاضران در اين مراسم به قيدقرعه جهت اعزام به سفر زيارتي- تشویقی مشهد مقدس انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار