امام جمعه دیلم:

فتنه های دشمن مانع بالندگی انقلاب نشد

حجت الاسلام اسدی شب گذشته در مراسم جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی گفت: تحریمها، توطئه ها و فتنه های دشمن نتوانست مانع بالندگی و پیشرفت انقلاب اسلامی شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۵۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

فتنه های دشمن مانع بالندگی انقلاب نشد

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، مراسم جشن با شکوهی شب گذشته و همزمان با ۴۵ سالگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جوار شهداء گمنام این شهرستان با حضور پرشور آحاد مردم ولایت مدار شهرستان دیلم برگزار گردید.

در این مراسم با شکوه حجت الاسلام اسدی امام جمعه دیلم گفت: هر چند در طول این ۴۵ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی ایران از هیچ گونه توطئه، شیطنت و مانع تراشی دریغ نکردند اما ملت بزرگ ایران روز به روز نسبت به نظام و انقلاب و ولایت خود وفادارتر شدند و چون کوه پشتوانه محکمی در برابر ابرقدرتها و مستکبران خواهند بود.

سخنران این مراسم در ادامه گفت: اگر همه ما امشب دور هم جمع شده ام و ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را در آسایش و امنیت کامل جشن میگیریم این حاصل مجاهدت و از خود گذشتگی شهداء عزیز و سرافراز میهن اسلامی و در راس آن حاج قاسم عزیز است.

امام جمعه دیلم اظهار کرد: ما روز به روز در همه زمینه ها اعم از علمی، آموزشی، پزشکی، فن آوری های نوین، نظامی و خیلی از زمینه های دیگر قوی تر و پر توان تر شده ام و به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان و بدخواهان این پرچم پر افتخار را به صاحب اصلی این نظام و انقلاب تحویل خواهیم داد.

قابل ذکر است در این آئین با شکوه راس ساعت ۲۱ همزمان با سراسر کشور مراسم نورافشانی انجام گردید و گلبانگ الله اکبر توسط حاضرین در این مراسم طنین انداز شد.

 

ارسال نظرات