دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مردم ایران همان‌گونه که در دوران انقلاب با رشادت مسیر نفوذ دشمن را بستند، امروز نیز با حضور پرشور خود ایستادگی را برای عبور از مشکلات نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سرلشکر سیدیحیی (رحیم) صفوی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم دارالعباده یزد و در اجتماع مردم انقلابی شهر دارالعباده در میدان تاریخی امیرچقماق با اشاره به اینکه راهپیمایی مردم در برابر دیدگاه صد‌ها خبرنگار داخلی و خارجی پیام روشنی برای دوستداران انقلاب اسلامی و البته دشمنان دارد، اظهار کرد: شما مردم یزد مردمی دین‌دار، صبور، مقاوم هستید؛ با حضور پرشور خود تمام تحلیل‌های تحلیل‌گران خارجی را باطل می‌کنید که چگونه علیرغم مشکلات هم‌چنان در میدان هستید و امیدواریم که مسئولان نیز قدرشناس این حضور بوده و برای حل مشکلات، تلاش داشته باشند که این‌گونه نیز است.

ایرانیان نقشه‌های دشمن در خاورمیانه را نقش‌برآب کردند

وی ادامه داد: در استان یزد یک وحدت، انسجام و پرکاری در میان مسئولان و مردم وجود دارد؛ البته استان یزد یک استان ثروتمند است، که این ثروت پرکاری، خردورزی، تلاش و کوشش است و مطمئن هستم استان یزد در برنامه هفتم توسعه از مشکلات عبور خواهند کرد.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: حضور مردم در سرنوشت‌سازترین در برنامه چهار سال آینده، یعنی انتخابات ۱۱ اسفندماه، می‌تواند برکات فراوانی برای ملت، بالندگی و ایستادگی هم در استان یزد و هم در ایران را به دنبال داشته باشد و این پیام را به بدخواهان اسلام خواهد رساند که مردم ایران با حضور خود در تمام مراسم و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی، حرف اول و آخر را به دشمنان می‌رساند و آن اینکه مردم میدان را خالی نمی‌کنند.

صفوی با تأکید بر اینکه مردم ایران همان‌گونه که در دوران انقلاب با رشادت مسیر نفوذ دشمن را بستند، امروز نیز با حضور پرشور خود ایستادگی را برای عبور از مشکلات نشان می‌دهند، تصریح کرد: دشمن باید خود نگاه کند و ببیند که آیا با گذشت این ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، دشمنان این انقلاب قوی‌تر شده‌اند یا همراهان این ملت قوی‌تر شده‌اند.

مسئول کمیسیون دفاعی- امنیتی شورای راهبردی روابط خارجی ادامه داد: ایالات متحده آمریکا پس از فروپاشی شوروی تلاش کرد به تنها ابرقدرت جهان تبدیل بشود و با قدرت هژمونی جهانی و با تسلط بر ملت‌ها حرف خود را به آن‌ها دیکته کند؛ ولی امروزه تقریباً تمام تحلیل‌گران معتقد هستند که هندسه نظم جهانی به سمت چندقطبی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: قدرت‌های اوراسیایی در حال شکل‌دهی یک قدرت جدید بالاتر از قدرت آمریکا هستند و کشور‌های اسلامی و محور مقاومت به رهبری ایران در حال شکل‌گیری قدرت جدیدی با محوریت ایران در تمام ابعاد است.

صفوی با اشاره به سخنان مسئولان آمریکا که گفتند قصد تشکیل خاورمیانه جدید را دارند و لشکرکشی آن‌ها به خاورمیانه با همین هدف انجام شد، تصریح کرد: آیا با گذشت این سال‌ها و علی‌رغم اینکه دو دشمن ایران از بین بردند که این هم به نفع ایران بود؛ ولی آیا به اهداف خودشان رسیدند؟

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در موضوع اوکراین با کودتا و نقشه‌هایی سعی کردند، روسیه را تهدید کنند و روسیه برای دفاع از امنیت ملی و حمایت از مردم روس زبان دست به هجوم برد؛ ولی آیا آمریکایی‌ها و ناتو علی‌رغم اینکه میلیون‌ها دلار سلاح به اوکراین دادند و حتی رژیم صهیونیستی نیز از اوکراین حمایت کرد، توانستند در عملیات نظامی علیه روس‌ها شرکت کنند؟ آن‌ها در برابر روسیه شکست خوردند و نتوانستند در مقابل روسیه مقابله کنند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با هزینه کلان و همراهی چند کشور منطقه و با عقیم‌سازی بیداری اسلامی و با هدف سرنگونی دولت سوریه، عراق و در مرحله بعد ایران، یک گروه شیطانی با شعار اسلامی را بر روی کار آوردند و طی چندین سال، چندین هزار از مردم عراق و سوریه را کشته و بسیاری از شهر‌های این دو کشور را نابود کردند؛ ولی به هدف خود نرسیدند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به اینکه گروه‌های مقاومت به همراه مجاهدین عراقی، افغانی، علی‌رغم اینکه به شهادت تعداد زیادی از افراد منجر شد، توانستند داعش را شکست داده و به پیروزی برسند، تصریح کرد: در این ائتلافی که سرویس‌های جاسوسی ایجاد کرده بودند، حزب‌الله لبنان برای مقابله با داعش یک هزار شهید داد؛ ولی طرح راه‌اندازی این گروه تروریستی را به شکست کشاند.

وی ادامه داد: در طول پنج‌ماه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی وحشیانه‌ترین حملات را انجام دادند؛ مردم قهرمان غزه و فلسطین علی‌رغم اینکه بیش از ۲۷ هزار شهید دادند؛ ولی دست از حمایت از حماس برنداشتند و امروز رژیم غاصب صهیونیستی شکست خورد و دلایل شکست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها به علت مقاومت مردم و همراهی افکار عمومی جهان در حمایت از این ملت مظلوم بود؛ ایالت‌های بسیاری از آمریکا، انگلیس در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند که منجر به شکست استکبار شد.

مسئول کمیسیون دفاعی- امنیتی شورای راهبردی روابط خارجی عنوان کرد: حمایت تمام جانبه مقاومت در تمام جغرافیای منطقه عامل بزرگی برای شکست رژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: حمایت و همراهی ملت ایران عامل شکل‌گیری محور مقاومت در سطح منطقه بوده است و رهبری مقاومت در سطح منطقه را مقام معظم رهبری بر عهده دارد و ایران عزیز دلیل شکست و تضعیف طرح‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

صفوی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب در طول این ۴۵ سال توطئه‌های فراوانی داشتند؛ ولی در تمام آن‌ها شکست خوردند، تصریح کرد: حضور هوشیارانه و آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و تأثیرگذاری در شاخص‌های مقبولیت نظام می‌تواند در حل مشکلات و تنگنا‌های سیاسی و اقتصادی کشور در چهار سال آینده و حتی برنامه هفتم توسعه می‌تواند عامل پیشرفت باشد.

وی گفت: نمایندگانی که انتخاب خواهید کرد، نمایندگان شما برای حل مشکلات خواهند بود و مطمئن باشید که فتح نزدیک است؛ پس حضور در انتخابات را جدی بگیرید.

ارسال نظرات