خبرهای داغ:

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در هندیجان

راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور قشرهای مختلف مردمی و مسئولان از میدان شهدا تا مسیر یادمان شهدای گمنام شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با تبریک یوم الله ۲۲بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از حضور قشرهای مختلف مردمی و بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل ادارات و دانش آموزان و معلمین و ارگان ها نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج و خبرنگاران و دستگاه های خدماتی و بهداشتی و سایر سازمان ها تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: امام راحل با شجاعت و بصیرت با پشتیبانی ملت ایران در مقابل ظلم و ستم رژیم شاه خائن و استکبار جهانی ایستادگی و مبارزه نمود تا سرانجام در سال ۱۳۵۷ ودر چنین روزی یوم الله ۲۲بهمن انقلاب اسلامی پیروز شد .

وی بابیان قدردانی از شهدا گفت : همه ماها قدرشناس ایثار و رشادت های شهدا و امام شهدا هستیم و اکنون در آستانه انتخابات قرار داریم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم در انتخابات و پای صندوق های رای حضوری پرشور داشته باشیم .

در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، ایستگاه های صلواتی، ایستگاه نقاشی کودکان با همت کانون پرورش فکری کودکان، نمایشگاه و مسابقه فرهنگی حوزه علمیه خواهران و بسیج خواهران و مداحی و سرگروه سرود مدرسه نهضت و سخنرانی امام جمعه اجرا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار