سفیر یمن در مازندران: تا پیروزی کامل در مقابل ستم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۱۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران امروز در سخنرانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رامسر گفت: ملت یمن همچون صف واحد؛ شریک مردم ایران، غزه و عراق است و تا پیروزی کامل در مقابل تجاوز‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد.

ابراهیم محمد الدیلمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی مقاومت توصیف کرد و افزود: برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام و انقلاب امت‌های محمدی، علوی و حسینی تا پای جان در کنار هم ایستاده‌اند.

وی با توضیح اینکه امروز غرب کافر رو به زوال است تصریح کرد: ما در قیام علیه کفر هستیم. آمده‌ایم در انقلاب اسلامی مشارکت کنیم و این ارتباط مابین ملت جمهوری اسلامی و یمن مستحکم‌تر از همیشه خواهد بود.

سفیر یمن در ایران با اشاره به قهرمانی مردم ایران در برپایی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی را شعار اصیل پیامبر توصیف کرد و افزود: خداوند متعال می‌فرماید ایام‌الله را به یاد بیاورید. ۲۲ بهمن ایام الله است چرا که مستضعفان بر مستکبران پیروز شدند و امام خمینی (ره) پیروزی را بر مردم ایران مسلط کرد.

محمد الدیلمی با توضیح اینکه کشور یمن با ایران پیوند برادرانه دارد و این رابطه از قبل و بعد از اسلام برقرار بوده است، تصریح کرد: شمال ایران خطه‌ای سرسبز و پرشگفتی و منطقه‌ای اسلام‌خیز است که مردمانش برادرانه زیست می‌کنند و در مقابل آمریکا و حیله‌هایش ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی عزت را به ایران اسلامی بازگردانده است، این انقلاب را نمونه خوبی برای جهان اسلام توصیف کرد و افزود: مردم ایران با همت نیرو‌های توانمند، به خوبی این انقلاب را حفظ کردند. درود می‌فرستم بر نیرو‌های توانمند ایران که اسلام ناب محمدی را حفظ کردند.

محمد الدیلمی گفت: برادران و خواهران شما امروز کفر در جهان را می‌بینند، و اینکه ایران چطور در مقابل آنها ایستاده و این مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی است.

سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران، مقاومت یمن را فارغ از عملیات نظامی صِرف توصیف کرد و افزود: مردم یمن در کنار نیرو‌های نظامی تا پای جان ایستاده‌اند و در نهایت مسلمانان در راه قدس قرار می‌گیرند و پیروزی را در آنجا جشن می‌گیریم. امید داریم که روابط متنوع میان یمن و ایران برقرار و پایدار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها