خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان کشور طي پيامي از حماسه حضور گسترده ملت شهید پرور ایران در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن ماه، تشكر كردند.

حضور شورانگيز و غرور آفرين مردم هميشه در صحنه در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن نشانگر وفاداري و بصيرت مردم غيور و تجديد ميثاق با آرمان هاي خميني كبير(ره) ولاله های گلگون كفن اين مرز و بوم بوده
کد خبر: ۹۵۷۸۸۵۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
 

در اين پيام آمده است:

امسال خداوند ابابيل هايش را در قامت مسلمانان كشورهاي اسلامي درآورد تا سنگريزه هايشان را بر كاخ و برج و باروي ستمكاران و خدا ستيزاني بكوبند كه قدرت كورشان كرده و جنايت چون موم بر گوش و مغزشان لانه كرده است. آري امسال فجر پيروزي در تمامي كشورهاي اسلامي طنين انداز شده است.

حضور شورانگيز و غرور آفرين مردم هميشه در صحنه در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن نشانگر وفاداري و بصيرت مردم غيور و تجديد ميثاق با آرمان هاي خميني كبير(ره) ولاله های گلگون كفن اين مرز و بوم بوده و اين حضور ميليوني تجديد بيعت با ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) است.

علاوه بر تجلي وحدت و همدلي، اين همايش تبلور عظمت، صلابت، اقتدار، و شكوه مردمي در اين مراسم است.

اين حضور بي بديل بار ديگر استحكام انقلاب اسلامي و عزم و اراده ملت سلحشور ايران را براي تمامي مستكبران، فتنه گران و زورمداران جهان نمايان ساخت.

 

سازمان بسیج جامعه زنان کشور  ضمن تقدير و تشكر از حضور گسترده و چشمگير شما مردم غيور و انقلابي واز حضور حماسی آحاد مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که تصویری شکوهمند از اتحاد، غیرت و پایمردی در راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در جای جای ایران متجلی نمود و ثبات و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاند، قدردانی نموده، از آستان خداوند قادر متعال، عزت و سربلندی برای مردم بزرگ ایران اسلامی و زبونی برای دشمنان اسلام و بدخواهان ملت انقلابی ایران مسالت داریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار