خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهرستان ری در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قیامدشت شرکت در راهپیمایی را مشت محکمی بر دهان استکبار دانست.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، علیرضا کمیاب، جانشین فرمانده سپاه شهرستان ری، در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به گفت‌وگو با خبرگزاری بسیبج پرداخت و بیان کرد: الحمدلله جمعیتی که امسال در راهپیمایی حضور داشتند نسبت به سال‌های گذشته جمعیت خوب و بیشتری بود که نشان داد که با وجود تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد و گاها مردم از آنها رنج می‌برند اما در این راهپیمایی حضور به عمل رساندند که این نشان دهنده وحدت ملی است که اگر چه کشور ایران مشکلات اقتصادی دارد اما باعث نمی‌شود که مردم از کشورشان فاصله بگیرند.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان استکبار است

 

وی با توجه به مشارکت دانش‌آموزان در این مراسم افزود: حضور چشمگیر دانش‌آموزان نیز در این راهپیمایی بسیار قابل توجه بود. دانش‌آموزانی که در نقش‌های گروه سرود، دوچرخه سواران، ورزشکاران و دانش‌آموزانی که از طرف مدارس خود حضور به عمل رسانده بودند و در این راهپیمایی مشارکتی چشمگیر داشتند.

کامیاب، شرکت در این جشن ملی مشت محکمی در دهان استکبار دانست و اذعان کرد: ما با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، جشن ملی، حس انسجام و اتحادی که در بین امت اسلامی باید وجود داشته باشه را به رخ جهانیان می‌کشیم و مشت محکمی بر دهان ابر قدرت‌های جهان می‌زنیم و نشان می‌دهیم که ما پشتیبان کشورمان هستیم و تا پای جان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ری در آخر با بیان اهمیت این راهپیمایی تصریح کرد: همه دانش‌آموزان و مردم باید این جشن‌ها را تجربه کنند و انقلاب اسلامی ایران بیشتر آشنایی پیدا کنند و هرسال انشالله روز به روز بهتر و باشکوه تر برگزار شود تا دانش‌آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند با این جشن‌ها بیشتر آشنایی پیدا کنند و به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترغیب شوند.

انتهای پیام/سید ایلیا سید محمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها