خبرهای داغ:

تفکر«هیهات منا الذله» راه نجات بشریت از زیر بار ظلم و استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز راه نجات بشریت از زیر بار ظلم و استکبار، تفکر و حرکت در مسیر شعار قیام امام حسین (ع) یعنی «هیهات‌ منا‌ الذله» است.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۹۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج   از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار جمعی از پاسداران سپاه استان سمنان که در دفتر ایشان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پاسداران سربازان نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به لباس مقدسی که بر تن پاسداران است، گفت: همه ما باید رفتار و گفتار و کردار خود را با سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) تطبیق دهیم و بر آن اساس سخن بگوییم و رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز راه نجات بشریت از زیر بار ظلم و استکبار تفکر«هیهات منا الذله» است، گفت: حرکت در مسیر شعار قیام حسینی یعنی زیر بار ظلم نرفتن و در مقابل آن ایستادگی کردن.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: امروز مسیر امام حسین (ع) تنها مسیری است که همه ما باید در آن گام برداریم.

مطیعی عنوان کرد: در شب عاشورا امام حسین(ع) یارانش را جمع کرد و به آنها گفت هر کس حق الناسی بر گردنش هست از سپاه من بیرون رود تا حقی که بر گردن دارد ادا کند و امام حسین اینگونه بر مسئله حق الناس حساس بودند و ما نیز به عنوان پیروان آن حضرت باید چنین باشیم و حق مردم را به درستی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل بر مبنای تقوا و پاکیزگی شکل گرفت، گفت: این ویژگی و خصلت امروز در پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد و باید بیش از پیش تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر توجه همگان نسبت به جهاد تبیین گفت: امروز باید به مردم بگوییم تحقق امنیت و آرامشی که همه آن در زیر سایه آن زندگی می کنیم از برکات زیر بار ظلم نرفتن و ایستادگی مقابل مستکبران عالم است.

مطیعی از دیگر دیگر ویژگی های برجسته امام حسین (ع) را عمل به وظیفه عنوان کرد و گفت: هر شخص و مسئول و مدیری در هر جایگاه و پستی که قراردارد باید به وظیفه خود به درستی عمل کند و این همان مطابقت دادن رفتار و گفتار و اعمالمان با سبک زندگی حسینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار