خبرهای داغ:
ثبت درخواست نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای استفاده از امکانات عمومی دولتی برای انجام تبلیغات تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر شبکه خوزستان گفت: به منظور ایجاد عدالت انتخاباتی و بر اساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ((موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری)) که عرفاً می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد احصا شده و در اختیار فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه قرار داده شده است.
حجت الله دهدشت افزود: نامزد‌های انتخابات یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند جهت ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر تا روز چهارشنبه ۲۵ بهمن با مراجعه به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: نامزد‌هایی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند تا روز ۲۵ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به فرمانداری مبدا درخواست خود را ثبت نمایند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان اظهارداشت: براساس برآورده‌ها و آخرین رصد‌های که از فضای انتخابات در استان صورت گرفته است شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور و با نشاط خواهیم بود

دهدشت گفت: میزان نامزد‌های تایید صلاحیت شده در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی اختلاف بسیار زیادی دارد.

وی افزود: تعداد نامزد‌های تایید صلاحیت شده این دوره تقریبا برابر با افراد ثبت نام کننده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: در انتخابات امسال به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در استان خوزستان ۴۸ نامزد با هم به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها