امام جمعه جوین:

عامل حفظ انقلاب، نرم افزار اعتقادی مردم است

امام جمعه جوین در جمع خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، گفت: در مرحله اول مسیر انقلاب، انسان باید پاسدار عقاید خود باشد و عامل حفظ انقلاب، نرم افزار اعتقادی مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۹۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

عامل حفظ انقلاب، نرم افزار اعتقادی مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جوین، در مراسمی که به مناسبت روز پاسدار درسالروز ولادت حضرت سید الشهدا(ع) در جمع خانواده های کارکنان ناحیه جوین برگزار شد، حجت الاسلام بوژمهرانی این شهرستان اظهار کرد:امام راحل به امام حسین علیه السلام اقتدا کرد، اگر خط سیر و حرکت امام خمینی(ره) را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که با خط سیر آن امام همام کاملا منطبق است. در مسیر انقلاب نهادهایی به وجود آمد تا درخت انقلاب حفظ شود که سپاه یکی از این مجموعه هاست.

وی در ادامه گفت: کسی که می خواهد در این مسیر قدم بردارد در اولین مرحله باید پاسدار عقاید خودش باشد.پاسداری از اعتقادات از مهم ترین و دقیق ترین نکات است.

بوژمهرانی با یاد آوری اهمیت اعتقادات درحفظ انقلاب گفت:آنچه انقلاب اسلامی را حفظ کرد نرم افزار اعتقادی است که اگر اندیشه سالم باشد،همچنین تردیدی وجودندارد که همه باید در انتخابات ۱۱ اسفند مشارکت کنند و اگر نمی آیند ،مورد هجوم شبهات دشمن قرار گرفته اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده برخی از کارکنان وخانواده اولین شهید مدافع حرم جوین سردار حسنعلی شمس آبادی که از شهدای حفاظت اطلاعات سپاه می باشد تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار