فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه:

سپاه خود را خادم مردم می‌داند

تبریز- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه وظیفه پاسداران را سنگین و پیچیده عنوان و بیان کرد: سپاه خود را خادم مردم می‌داند، چراکه پاسداران افتخار دارند که نوکر و خادم مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۰۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در یادواره سرداران، شهدا و پنج شهید گمنام بخش ممقان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای ما عزت را به ارمغان آورد، افزود: نیرهای نظامی ما افتخار می کنند که به قرآن، اسلام وم ردم خدمت می کنند، خداوند به ارتش، سپاه و مردم ما عزت داده است که امروز افتخار می کنیم که در مقابل استکبار ایستاده ایم.

وی ادامه داد: خداوند عزت خود را به برکت انقلاب، به ما داده است و امروز دنیا به برکت انقلاب اسلامی، علیه استکبار بسیج شده است و همین را مدیون شهدا هستیم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: ملت ایران در راهپیمایی امسال 22 بهمن حماسه بزرگی خلق کرد و کار ما تمام نشده است ماموریت ما در انتخابات 11 اسفند ماه، مهم و اساسی است و انشاالله حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات، باعث عزت، سربلندی کشور وبازدارندگی در برابر دشمن خواهد شد .

حجت الاسلام انصاری؛ امام جمعه ممقان ضمن خیر مقدم گویی، شهدا را سند بصیرت، صلابت و مقاومت کشور عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم منش و مرام شهدا را در رفتار و زندگی خود ساری و جاری کنیم.

در این مراسم  مهدیقلی رضایی راوی کتاب لشگر خوبان به روایتگری پرداخت و بر الهام گرفتن از عاشورا و ادامه دادن راه شهدا، تاکید کرد.

در این یادواره  از خانواده جانباز 70درصد جواد سبیلی و سردار عبدالعلی ابراهیمی مطلق، به مناسبت روز پاسدار، تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار