نشست بصیرتی و جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موضوع انتخابات ویژه مداحان و ذاکرین در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،دکتر رضا شریفی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان سیستان وبلوچستان گفت : استان سیستان وبلوچستان،استانی با ظرفیت وقابلیتهای قابل توجه است،که شاید هنوز به درستی شناخته نشده است .

وی نقش روایتگری فرهنگی و نیز رسانه و همچنین نخبگان را در اشاعه چهره واقعی استان مهم دانست و افزود:تاثیر شما مداحان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک شایانی به روایتگری صحیح از استان استـ

شریفی بااشاره به وجود افراد نخبه استان در تمامی زمینه های فرهنگی،علمی و....تصریح کرد:کادر سازی ،نیروهای ماندگار استان صرف نظر از گرایش و قومیت و مذهب، هرشخصی که دلسوز استان است و هر کسی دلش برای خوشنامی وآبادی وتوسعه استان می تپد، می تواند در این راه کمک کننده باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سه متغیر امید ،اعتماد و رضایت در یکسال گذشته تا اکنون رو به رشد است .در مسیر سیستان بحث دو بانده شدن جاده ها بیشتر شده است و در بحث کارگاهی هم کارگاه‌های متنوعی هم در شمال هم در جنوب وجود دارد .

وی با اشاره به پروژه های محوری چون راه آهن ، گاز و.....یادآور شد : می توان با نصب تابلو‌هایی با ضمیمه اندازه پیشرفت این خدمات ،نسبت به خدمات انجام شده روشنگری کرد .

معاون سیاسی استانداری استان،تصریح کرد :متأسفانه نخبگان خیلی کنار گود هستند ،استان با ظرفیت بی نظیری که دارد قادر خواهد بود این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند و این همت همه نخبگان و مسئولین را می طلبد .

وی با تاکید به فرامین مقام عظمای ولایت ،از انتخابات بعنوان یک حق وتکلیف عامه نام برد و خاطرنشان کرد : درصد حضور جمعیت استان در انتخابات در سطح کشور درصد خوبی است.

شریفی، سلامت ،رقابت ،امنیت و مشارکت را طبق فرمایشات معظم له ،لازمه ی هر انتخابات سالمی دانست و افزود :
نتیجه آراء انتخابات نه تنها در منطقه بلکه در جهان در پیشبرد اهداف
بشردوستانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم و ارزشمند است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار