خبرهای داغ:
اسماعیلی:

شهید «خداداد» با خدا معامله و بهترین مسیر را انتخاب کرد

همدان-فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه ما خود را وامدار شهید خداداد می‌دانیم، گفت: شهید خداداد عمر و جان عزیز خود را با خدای متعال معامله و بهترین مسیر را انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۰۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
شهید «خداداد» با خدا معامله و بهترین مسیر را انتخاب کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان همدان در آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم شهید «محمود خداداد» در ملایر اظهار کرد: با شهید «محمود خداداد» و تمامی شهدای اسلام و انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم عَلَمی که این شهدا برافراشتند، بر زمین نمی‌گذاریم و دست از دامان ولایت نمی‌کشیم.

وی گفت: شهادت مظلومانه، عاشقانه و عارفانه سردار بزرگ سپاه اسلام سردار شهید «محمود خداداد» قلب همه را به در آورد و دل ما را داغدار کرد.

فرماندار ویژه ملایر ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سرتیپ دوم «محمود خداداد» به محضر قطب عالم امکان و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العلی)، خانواده معزز و داغدار، همرزمان و هم‌سنگران شهید در مجموعه فراجا استان و شهرستان و عموم مردم، افزود: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی ادامه داد: مردم شهیدپروری که امروز به احترام شهید خداداد ایستاده‌اند، قدردان راه و مسیر این شهید والامقام هستند، مردی که امروز با قامت رشیدش بر زمین افتاد، یک عمر به احترام مردم ایستاد، یک عمر نخوابید و یک عمر خانواده را از نعمت حضور پررنگش محروم کرد تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ما خود را وامدار شهید خداداد می‌دانیم، خاطرنشان کرد: شهید خداداد زرنگ و هوشمند بود و عمر و جان عزیز خود را با خدای متعال معامله و بهترین مسیر را انتخاب کرد و ما را سربلند کرد؛ تا ابد داغ او بر دل ما نشست.

وی گفت: سردار سرتیپ دوم شهید خداداد فداکار و جان نثار، نجیب، باادب، کم‌ادعا، سنگ صبور همکاران، خادم سیدالشهدا (ع) و ابوالفضل (ع) بود و تابعیت محض در برابر ولایت داشت.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ملایر با نثار جان عزیزترین فرزندان خود سه دسته گل از ملایر برای انقلاب، اسلام و برای تامین و حفظ امنیت تقدیم کردند.

وی ادامه داد: شهیدانی که همواره چشم نگران اسلام، انقلاب و مردم هستند، با شهید خداداد و دیگر شهدا عهد و پیمان می‌بندیم که هرگز دست از ولایت نمی‌کشیم و راه، مسیر، شعار، آرمان و آرزو‌های شهدا را تا پای جان ادامه می‌دهیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شهدا دعاگوی ما هستند افزود: دشمنانی که امروز قیام مردم ملایر را می‌بینند، باید بگوییم ملتی که شهید دارد، ملتی که ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت است، از یاوه‌گویی‌های شما نمی‌ترسد، خسته نمی‌شود و از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید و دست از ولایت نمی‌کشد.

وی با بیان اینکه قلب ما به حضور مردان غیور فراجا مطمئن است تصریح کرد: حمایت صد درصدی و قاطع شورای تامین شهرستان را از شهید خداداد اعلام می‌کنیم، تا ابد نام و یاد و مسیر روشنی را که انتخاب کرده را ادامه خواهیم داد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه نام شهید در آسمان ملایر حک شد بیان کرد: شهید خداداد در تمام صحنه‌هایی که حضور داشت، خواست، اراده و آرمان او بود، مردم ملایر حاضر خواهند بود و این مسیر را پرافتخار ادامه می‌دهند.

*امنیت امروز کشور حاصل خون شهداست

جانشین فرماندهی استان همدان نیز گفت: شهید محمود خداداد از سال ۱۳۷۷ خدمت خود را در فراجا و در ماموریت‌های مختلف شروع کرد و چندین دوره فرمانده پاسگاه و کلانتری‌ها بود.

سردار رضا زارعی افزود: شهید خداداد فردی مومن، متدین و شجاع بود و به یکی از وظایف مهم انتظامی که تامین امنیت است، به خوبی ادای وظیفه کرد.

وی با بیان اینکه شهید خداداد برای برقراری امنیت و آسایش مردم به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کرد و جان عزیز خود را به خاطر رضای خدا و برای مردم تقدیم کرد، بیان کرد: امسال تعداد زیادی از شهدا در این عرصه جانشان را فدا کردند و امنیتی که امروز در کشور حاکم است، حاصل خون شهدای فراجا و نیرورهای نظامی و انتظامی است.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: شهدای ما نیت الهی داشتند و به خاطر رضای خدا خدمت کردند و امروز باب شهادت در فراجا باز است و هر روز شاهد به شهادت رسیدن این فرزندان غیور ایران اسلامی هستیم.

وی شهدا انسان‌های وارسته‌ای هستند که با نثار خون خود برای کشور امنیت و آزادی به ارمغان آوردند و وظیفه ما در قبال شهدا، دفاع از آرمان‌های آنان است.

سردار زارعی با بیان اینکه نگاه جوانان ما به شهدا، قهرمانان است و وظیفه داریم این قهرمانان را برای مردم معرفی کنیم تاکید کرد: امروز بالاترین ارزش‌های الهی را در شهادت می‌توان مشاهده کرد و از مقدس‌ترین فرهنگ الهی است.

وی یادآور شد: به شهید خداداد و همه شهدای سرافراز اعلام می‌کنیم ما هستیم و تا آخرین قطره خون راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار